Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Zaujímavé.
L29, narozdiel od L39, neobsahuje žiadne garantované nízkopodlažné spoje.
L10 a L19 takéto spoje obsahujú. Nie však na oficiálnej stránke dopravcu. ?
Reply on: Jan Vartas #23445:
V popise fotky je uvedené, že pochádza z roku 1958. Trolejbusy začali jazdiť až o 4 roky neskôr. Z knihy 40 rokov trolejbusovej dopravy v Prešove: "1964 - V spolupráci s Dopravným podnikom mesta Pardubíc zostrojené prvé montážne vozidlo na údržbu trolejového vedenia."
GO Ikarusy:

Polovica 90-tych rokov: 225, 246, 247, 262, 297, 298, 299.

Kto to robil neviem.

Po roku 2000: 288, 299, 304 (asi dielne DP).
291, 301 (BBDS).

Veľa vozov sa ešte generálkovalo v Moldave asi koncom 80-tych rokov. Zoznam musím pozrieť.
Reply on: Viko #23442:
niekedy na prelome tisícročia
Reply on: MaKa #23441:
Super, vďaka za info. Približne kedy prosím to bolo? Predpokladám správne, že koncom 90tych?
Reply on: Viko #23439:
Vozidlá 289, 291, 299, 301 a 304 boli generálkované v spoločnosti BBDS (Banskobystrická dopravná spoločnosť)
Na facebookovskej stránke Prešovská história, kt. je spravovaná fanúšičkou histórie, pribudli dve pozoruhodné fotky z prostredia MHD:

1., https://www.facebook.com/presovskahistoria/photos/a.631318080321771.1073741827.631317106988535/1495164507270453/?type=3&theater
Na fotke je pravdepodobne jediné (!) prevádzkované vozidlo Praga RND v Prešove. Vozidlo, ktorého fotku som doteraz nevidel a o ktorom neexistuje takmer žiadna dokumentácia. Otázkou je, či malo náter iný ako červený.

2.,
https://www.facebook.com/presovskahistoria/photos/a.636540629799516.1073741840.631317106988535/1523581217762115/?type=3&theater
Na fotke sa veľmi pekne vyníma zbiehavá výhybka v predstaničnom priestore.
Prosím, viete mi niekto povedať, ktoré dva Ikarusy prešli v roku 1994 GO v ASKO Košice, príp. či aj ďalšie 280-ky boli generálkované externe?
Veľa pozitívnej energie, spokojnosti a pohody v roku 2018!
Ďakujem, nápodobne aj Vám.
Pripájam sa, hoci v Prešove si to môžete preložiť na trolejbusový štýl. ?
Priatelia, kolegovia dopraváci, dovoľte mi zaželať Vám požehnané, ničím nerušené vianočné sviatky a do nového roka hlavne zdravie, šťastie, lásku, porozumenie a spokojnosť pri cestovaní prešovskou MHD. ?
Reply on: Vladimír #23431:
Aha. tak to som veru nevedel. 🙂
Reply on: N/A #23430:
CP na iMHD Bratislava a Košice sú generované priamo zo strojovo spracovateľných dát, ktoré poskytujú jednotliví dopravcovia. Možnosť zobrazenia kombinácie liniek je len jedna z "fičúr", ktoré v týchto dvoch sekciách fungujú a inde nie.

CP na iMHD Prešov a ostatných sekciách sú prepisované ručne. Dopĺňať kombinácie je rovnaký proces akoby sa pridávali ďalšie linky, a teda viac dát, viac práce a HLAVNE, čoho sa ja obávam, väčší priestor na chybovosť.

Budúcnosťou by malo byť jednoznačne automatizované spracovávanie dát dopravcu.
Možno by tu mohla pribudnúť možnosť kombinácie spojov (ako napríklad 4+8+38), ako to majú Košičania či Bratislavčania.ˇNepremýšľali ste o tom?
Reply on: N/A #23427:
Progres vo verejnej správe si často musí vyžiadať zmena zdola.
Od veľmi dobrých zdrojov viem, že bratislavská verejnosť, ktorú zahŕňala cca 40 aktivizovaných občanov (stredoškoláci - "protikorupčníci", cykloaliancia, IT sektor, možno diskutujúci z imhd.sk, ...) sa muselo o to istú dobu pobiť.

Prešov evidentne nečaká nič iné. Nejaké semienko myšlienky však už bude zasadené na stretnutí Dopravnej komisie pri MsÚ, kde sa predpokladá pozitívny a aktívny prístup jej členov.

Reply on: N/A #23427:
Skús im napísať mail, tiež by ma zaujímala odpoveď. Teda, ak by nejaká prišla...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.