Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: dacen #22676:
Samozrejme, že spĺňajú, ale pred vydaním preukazu musia prejsť revíziou. S autom tiež musíš pravidelne chodiť na technické kontroly a to isté platí aj pre trolejbusy. Tie preukazy im musia byť vydané na základe nejakého papiera, keď majú papier, že trolejbus prešiel revíziou, tak im vydajú aj preukaz.
Dodané trolejbusy ešte musia absolvovať nevyhnutné technicko-bezpečnostné skúšky a revízie, na základe ktorých im budú vystavené technické preukazy - výňatok z príspevku. To snáď nemyslite vážne, to sa vyrábajú trolejbusy, ktoré nespĺňajú skúšky a revízie???? Snáď aj Česko je v EU a tak by mali byť takéto predpisy harmonizované ako všetko napr.veľkosť paradajok, zahnutie banánov atď. a trolejbusy nie?????
Reply on: Vladimír #22672:
Vzhľadom na to, že aktuálne premávajú autobusy s prívesmi na výnimku napríklad v Mníchove (Solaris + Göppel) a mali by sme mať harmonizovanú európsku legislatívu, tak by pravdepodobne nemal byť problém ich opäť nasadiť, keby SA CHCELO. Mne osobne sa to nepáči ale je fakt, že to dokáže riešiť rozdiely v dopyte špička/sedlo.
Reply on: Milan96 #22671:
V minulosti boli prívesy prevádzkované vo väčšine miest, vrátane Prešova. Mal som ale za to, že v súčasnosti ich používanie slovenská legislatíva zakazuje. Preto ma úvaha o ich opätovnom nasadení prekvapuje.
Reply on: Davidoshmhd #22670:
Tak boli to napokon autobusy, nie trolejbusy... i keď bolo by to určite zaujímavé trolejbusy s prívesmi, v ČR takto bežne jazdili, napríklad v Zlíne.
Reply on: Solider #22669:
Riaditeľ DP sníval o autobusoch s prívesmi..
Reply on: Milan96 #22668:
Trolejbusy s prívesmi? Nepomýlil si si krajinu?
Reply on: Solider #22666:
A ostanú všetky 15Tr čo máte momentálne v stave? Kdesi som čítal že sa mali kupovať aj s pomocným pohonom a s prívesmi, to je ešte reálne?
Nepamätáte si prosím niekto, akú ŠPZ mala Karosa vo vlastníctve mesta Veľký Šariš? Mala by mať r.v. 1987, v roku 2012 ju v miestnej tlači inzerovali za 1500,- s fotkou 731/2. Nemôže ísť o niečo ex DPMP?
Vopred vďaka!

P. S. Ak by niekto čírou náhodou vedel, aké dve 734 patrili Giraltovciam, takisto sa neváhajte podeliť.
Reply on: N/A #22656:
Ostanú hlavne kvôli rezerve, keďže dnes je menej premávkyschopných trolejbusov, než je reálna denná výprava. Ak by boli 25 Tr spoľahlivé, tak by to nebolo také kritické. Opcia nových trolejbusov akurát vykryje rozšírenie pre Rusínsku a Šváby, ak by prišlo k navýšeniu výkonov aj na L4/8, tak by to opäť nemalo čo jazdiť.
Reply on: Erik709 #22663:
Keby sme všetko mali iba pre čaro, dnes by sme jazdili ešte na konských povozoch, lebo šak to má také čaro, že až... ?
Reply on: afeno #22661:
No že či tu neostane aj nejaká 15 Tr, ako záloha.
Reply on: Troll #22662:
Toto nemá také čaro ako rozmrazovaco-postrekovacie trolejbusy. ?
Reply on: N/A #22656:
Však 78 je rozmrazovacie vozidlo, ktore tu ostane. Ake iné by si chcel?
A s tou Landskronou ti poradím, stačí otvoriť stránku ako napr. transphoto.ru tam to je aj odfotene.
Reply on: N/A #22659:
Myslím, že v Landskrone je námraza podstatne častejšie ako v Prešove a nie, nerobia tam na trolejbusových linkách autobusy.
Reply on: S499.1023 #22658:
Tipnem si, že na trolejbusových linkách robia autobusy, keď je námraza. Nové nedokážu prejsť námrazou, to vie každý.
Reply on: N/A #22656:
Ako to robia v mestách, kde žiadne staré trolejbusy nemajú, napr. v Landskrone?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.