Dnes na 48 sme zlomili rekord ? ? ?
21 cestujúcich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To asi kvoli tomu,že nešla 308 , ale 306....
HA,HA,HA ,kvoli vnutornemu displeju....
21 cestujúcich!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
To asi kvoli tomu,že nešla 308 , ale 306....
HA,HA,HA ,kvoli vnutornemu displeju....
Vladimír
1. Revízor v čase kontroly priloží svoju kartu k ľubovoľnému označovaču a následne systém rozpozná revízorskú kartu a zablokuje všetky označovače.
2. DPMP pri tejto príležitosti rozšíri sortiment druhov CL. Okrem JCL papierových a PCL na čipovej karte pribudnú aj JCL na čipovej karte. Cestujúci si bude môcť na kartu nabiť určitý počet jázd daného druhu a potom pri nástupe do vozidla jazdy priložením ČK k označovaču odčítavať. Zároveň JCL na čipovej karte budú cenovo zvýhodnené oproti JCL papierovým, resp. každý x-tý JCL zakúpený na ČK bude zadarmo. Cestujúci bude mať možnosť používať ČK aj ako PCL aj ako JCL súčasne, t.j. napr. kúpim si na kartu mesačný PCL aj 10 JCL na 60 minút. V prípade, že mi skončí mesačník a nebude otvorená žiadna predajňa DP, budem mať v zálohe niekoľko JCL na karte.
Celkovo teda budeme mať tri druhy JCL (v poradí najlacnejší - najdrahší):
a) JCL na čipovej karte
b) JCL papierový - v predpredaji
c) JCL papierový - v doplnkovom predaji u vodiča
Re #325 Richard: Ikarusy 280 mám síce veľmi rád, ale to mi nebráni zastávať objektívny názor, že v dnešnej dobe je ich prevádzka pre udržania atraktivity cestovania v MHD skutočne nežiadúca. Okrem toho je už aj napriek snahe DP badateľné zhoršovanie ich technického stavu. Darmo 14-15 ročný Ikarus je predsa len starý.
Re #326 Papyr: Súhlas.
All: Viem, že je to trošku megalomanskejšie, ale osobne mi je tiež celkom sympatická geniusova (furt neviem, ako mám ten nick skloňovať) myšlienka vyviesť obchvatový smer Petrovanská - Nábrežná komunikácia mimoúrovňovo najdjazdom. Veď by to nebolo až také komplikované - Petrovanská je 6 pruhov + široký stredový ostrovček. Viem si celkom živo predstaviť, ako v smere od Košíc dva pruhy vchádzajú do kruhového objazdu a ten úplne vľavo postupne stúpa oproti ostatným až napokon formou ľavotočivého nadjazdu prekrižuje dolepoložený kruhový objazd a ďalej pokračuje ako Nábrežná komunikácia smerom na Budovateľskú a Pod Kamennou baňou. Netreba tiež zabúdať, že hneď za ZVL je železničná trať a podľa mňa by bolo vhodné, aby ju obchvat mesta križoval mimoúrovňovo (úrovňový prejazd si neviem predstaviť), čomu už od ZVL nadvihnuté jazdné pruhy vyhovujú. Po prekonaní železnice sa cesta pomaličky položí na úroveň terénu.