Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Dobry den , nema niekto hlasenie zastavok Hm Tesco a Sprava dialnic?
Reply on: Solider #25246:
nepoznam presne znenie zakona, no prilohy sa nezverejnuju skoro nikdy, aj ked je explicitne uvedene to, co pises, teda ze "je sucastou prilohy 1"... samozrejme je to skoda.
Reply on: Tomas #25226:
Podľa zákona sa nemusia zverejňovať len určité typy príloh, ako napríklad technické výkresy, či výpočty. Ak je však v zmluve definované, že sa kupuje autobus a jeho popis je súčasťou prílohy č. 1, tak sa predsa musí zverejniť aj príloha, pretože tam je predmet kúpy definovaný podrobnejšie. To sa robí z právneho hľadiska preto, aby hlavná časť zmluvy ostala prehľadnejšia.

Verejnosť má mať prístup k informáciám, aby vedela, ako sa nakladá s verejnými prostriedkami. Preto presnejšia definícia predmetu kúpy podľa zmluvy by mala byť zverejnená tiež.
https://www.uvo.gov.sk/vyhladavanie-dokumentov/detail/3149260
Navrhujem DPMP nazvať nabudúce obstarávania v štýle
"Nákup XY - pokus 1" 🙃
Od 2.6.2021 vstúpila do platnosti úprava článku 5 prepravného poriadku prešovskej MHD:

https://www.dpmp.sk/_uploads/files/2e066ab587.pdf
Reply on: Jur@j #25239:
Good job done!
Reply on: Jur@j #25239:
Aj my dakujeme za vsetku vykonanu pracu!
Priatelia, kolegovia, dopraváci,

po niekoľkých rokoch dochádza k zmene na adminovskej "stoličke" v prešovskej sekcii imhd. Moje pôsobenie, ktoré začalo v januári 2017 sa teraz končí a vystrieda ma mladšia a húževnatejšia krv. Od júla budem na imhd bežným návštevníkom a možno občasným prispievateľom v diskusii. Keďže máme všetci radi štatistiku, neodpustil som si a musel som zhromaždiť zopár čísel z môjho pôsobenia:

- doposiaľ som pridal 2072 fotografií a materiálov,
- vytvoril som vyše 800 fotoupdatov,
- pridal som 41 ankiet,
- napísal som 62 článkov z kategórie Extra (vozidlové novinky, dielenské okienka, reklamy...),
- napísal som 67 článkov z kategórie Neprehliadnite.

Snáď toto drobné číselné spomínanie nikoho neurazilo. Chcel by som sa na záver poďakovať všetkým užívateľom a najmä prispievateľom, či už do diskusie alebo do galérie, že pomáhali tvoriť obsah prešovskej sekcie. Vďaka vám patrí prešovská sekcia k najnavštevovanejším. Verím, že ste boli s mojou prácou aspoň trochu spokojní, garantujem vám, že budete spokojní aj s mojím nasledovníkom 🙂. Prajem vám všetko dobré 💗
Už ju vzali...
Reply on: Jur@j #25236:
😮
Reply on: Polio #25233:
A skúšal si volať na servis automatov? Číslo je uvedené na každom jednom, technik by bol pri tebe do pár minút a peniaze by ti vrátil, prípadne poslal na najbližšiu predajňu CL, ak by si nemal čas ho čakať. Alebo môžeš podať podnet cez dpmp.sk/nazory. S označovačmi je to zložitejšie, skrz pásky je vodič nedostupný, preto radšej hlásiť poruchu na dispečing a oni si to už zariadia ďalej.
Reply on: Polio #25233:
Este jeden detail - automat svieti stale na zeleno aj nadalej, len zozerie mince, stornuje objednavku a tvari sa akoby nic 🙂
Som sokovany z toho ako nespolahlive su automaty na listky. Pred nedavnom mi skoncil rocny listok a fungujem kratku dobu na papierovych resp. SMS listkoch (bolo to ekonomickejsie vzhladom na situaciu) a za tu dobu som prerobil peknych par eur len na tom ze mi automat nedal cestovny listok. Po vhodeni minci v hodnote listka/listkov sa automat zasekne a po stornovani platby mi nevrati vhodene mince. Myslel som si ze to je len chronicky problem jedneho automatu na Jurkovicovej, stava sa to tam relativne bezne - aj inym len za ten cas co tam clovek caka na spoj, ale vcera sa mi to iste stalo na Centrume. Celkom otravne. To ze oznacovace nie vzdy su schopne stiknut listok, s tym sa clovek stretava snad denne (udajne s tym "nevedia nic urobit" - tradicne), ale toto je novinka pre mna. Pomerne frustrujuca bola aj skusenost z 346tky kde mi jeden oznacovac listok neoznaci a druhy mi ho pre zmenu roztrhne napoly. Clovek sa nemoze dostat ani k vodicovi...nebude snad cestujuci minat dalsie peniaze/listok na tu istu jazdu, to ako v ziadnom pripade.

Nie zeby som problem vyriesil tu, ale clovek sa aspon odventiluje 🙂 Frustracia je u mna len docasna, kedze planujem vyuzivat cipovu kartu nadalej, ale uprimne keby som nebol nadsenec dopravy, radsej chodim peso, ako sa furt domahat nahrady alebo to ignorovat. Neviem ci to nie je dalsia kolonka do zoznamu "Ako nepritiahnut ludi do presovskej MHD".
Reply on: T6A5.3 #25231:
Pretože mala škodovú udalosť. Zhruba tak 99% prípadov rozbitých okien je spôsobených škodovou udalosťou alebo dopravnou nehodou.
To prečo má 726 rozbité zadné okno a pretrhnutý navijak?
Reply on: Dispecer #25229:
Dokým tam nejde na audienciu Milan, resp. Andrea, tak som pokojný...
Reply on: rexino #25054:
Rasťo bol na návšteve v Rošere:
https://www.instagram.com/p/CPEBRrTB-bL/

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.