Od 5.7 do 1.9 má byť na Levočskej trolejová výluka. Netuší niekto ako sa to bude riešiť? Tak ako rekonštrukcia na Solivarskej s prestupom na autobusy niekde na trojici?
Pozerám, že to tu nikto nespomenul, ale 1.4. sme oslávili polokrúhle výročie vzniku prešovskej sekcie iMHD, konkrétne 15 rokov. Tak dodatočne všetko najlepšie a veľa zdravia minimálne do ďalšej pätnásťročnice.
Včera bol v mestskom zastupiteľstve oficiálne schválený nákup 6+4 trolejbusov financovaný z eurofondov. Uplatní sa opcia z predchádzajúceho nákupu 15 trolejbusov.
Len pre zaujímavosť. Pri výstavbe trolejbusovej trate na Východnej ul. v závere roku 1988 postavili trolejovú križovatku Východná x Solivarská najprv ako "téčkovú". Trolejové vedenie viedlo po trase prevádzkovaných trolejbusových liniek z Východnej ul. do Solivarskej ul. a späť, zároveň však bolo vedenie predpripravené aj pre zamýšľané budúcu trať po Košickej ul. smerom na Šváby. Smerom na Košickú viedli v oboch smeroch priame stopy aj smerom od mesta aj smerom od Solivaru. Za križovatkou Východná x Solivarská smerom na Košickú bolo trolejové vedenie po pár metroch vykotvené. Všetky výhybky a kríže však boli riadne postavené. Tento stav trval až do leta 1993, keď sa v rámci trolejovania obnovenej trasy popred stanicu trolejové vedenie v tejto križovatke zjednodušilo, zrušili sa stopy v priamom smere a z trolejového "téčka" sa stalo "véčko", ktoré tam ostalo visieť až do výstavby kruhového objazdu v roku 2018.
Určite nie, v septembri 1993 bol tento úsek už dávno opustený.
Ja by som tipoval, že to bolo realizované v druhej polovici roka 1988, čiže po tom, čo bola zastavená premávka po pôvodnej trase popred železničnú stanicu a pred tým, ako bola zatrolejovaná Východná ulica.
Nepamätám si to síce, ale považujem za veľmi pravdepodobné, že nová trať na Východnej sa v závere roku 1988 ťahala už po komunikáciách v súčasnej polohe. Vtedy bolo dané do prevádzky aj (nedávno zlikvidované) obratisko Východná a trolej tam určite neťahali z toho starého úseku.
Od konca mája 1988 do konca decembra 1988 bežala šesť mesiacov dlhá výluka trolejbusov v úseku Čierny most - Solivar. Preto som presvedčený, že to spravili práve vtedy.
Ak som spravne pochopil, tak to stavebko sa týka aj prekladky trolejov pri stanici so zvesenim tych stlpov, co teraz zavadzaju novej streche na stanici.
Dňa 02.04.2019 bolo na úradnej tabuli vyvesené Upovedomenie o začatí stavebného konania a nariadenie ústneho pojednávania spojeného s miestnym zisťovaním: "Prepojenie trolejového vedenia medzi ul. Masarykova a Solivarská okolo OBI".
Myslím, že tam ostatní používatelia nemali problém s priloženým videom, ale skôr s tým zvyškom príspevku. S takouto gramatikou, resp. formou vyjadrovania nemôže nikto očakávať, že ho ostatní budú brať vážne. Aj keď toto je len môj hlboko subjektívny názor...
Neviem čo komu vadí na tom (4 mínusky), že si to tu zdieľal ale šofér konal úplne správne a normálne, plus veľký obdiv za to, že sa nebál. Na Slovensku som zatiaľ zažil iba to, že si šoféri trúfli na slabších. Jediný raz som zažil, že šofér vykázal z autobusu smrdiaceho asociála, ktorý niesol nejaké železo do zberu a raz na počiatočnej zastávke vyhodil ožratého chlapíka. Inak podľa situácie by som šoférom daval povinne do výbavy v kaníne kasér alebo paralyzér. Keď je niekto v takejto praci, kde po príchode PZ SR uz len môžu konštatovať existus šoféra, tak treba zabezpečiť aby sa každý jeden šofér vrátil z práce živý a zdravý. Samozrejme ak nabúra, tak je to o inom už ...
Change view
You can search for more expressions divided by the space.
S499.1023