vozidlá by sa mohli otáčať na Solivare a ísť naspäť cez Teriakovce do Šalgovíka, Teriakovčania majú okružnú jazdu cez Solivar, Sekčov, Šalgovík a až potom idú do mesta
Oukej, ale keď nekončili o 22:00, tak kedy potom? Druhá pracovná zmena sa predsa robila aj pred rokom 1992.
Prístup k tomu oznamu teraz nemám. Koncom mája by som mal byť v Prešove, pohľadám a prípadne naskenujem.
Dátum 22.11.1992 priniesol množstvo zmien, ale o obmedzovaní by som nehovoril. K prvému škrtaniu výkonov došlo až od 4.4.1993 a potom ešte v niekoľkých ďalších termínoch.
Súhlasím. Podľa mňa je zo zverejneného riešenia úplne zrejmé, že všetko sa robí s rovnakým počtom obehov a úplne rovnakými turnusmi ako doteraz. A náhodou som celkom milo prekvapený, že riešenie je pomerne elegantné a v prípade ukončenia výluky pripravené na nenáročné okamžité obnovenie riadneho stavu.
Ja teda "D-čko" nemám, ale nedokážem si predstaviť, že by autobus zo Soľnobanskej doprava na Kysuckú odbočil. Podľa mňa je trasa cez gen. Svobodu práve z tohto dôvodu. Alternatívou by mohla byť zachádzka na konečnú Solivar a odtiaľ cez Kysuckú do Šalgovíka, ale neviem, či by to bolo časovo rýchlejšie.
Nic sa nemusi menit...spoj do Teriakoviec skor pride (tym, ze nemusi ist az uplne na konecnu a v ozname sa nepise aby mal voz ist obchadzkou aj do Teriakoviec) a preto moze aj skor zmiznut a dostat sa na Salgovik v stanovenom case. Prestavky v tomto nehraju absolutne ziadnu rolu, je to akoby stal par minut priamo v Teriakovciach s tym, ze proste bude stat "len" na Razcesti. Navyse som ani nic nespozoroval, vozy na L11 isli riadne tak ako maju.
Jednoducho spoje prejdu na Salgovik cez obchadzku a nie riadne tak ako by mali v upravenom case s tym, ze vsetko sa stiha (malo by sa), tak nerozumiem preco by sa nieco malo menit (chcel by som teda konkretne casy, kto co nestiha).
Preco sa nechodi cez Kysucku, to netusim teda, je ta nebodaj zakaz odbocit zo Solnobanskej, alebo by to nevytocil?
Vidím, že nikto neodpovedá, tak skúsim to zodpovedať ja.
Pokiaľ viem, tak minimálne od začiatku 80-tych rokov nikdy nekončili zamestnanci 2. smenou po 22:00. Pokiaľ by už k tomu došlo, tak z cestovných poriadkov z týchto rokov /a to nielen v Prešove/ nie je evidentné nastavenie účelových spojov, rozjazdov a ďalších aspektov prevádzky.
Inak k tomu oznamu - o čo sa tam konkrétne jednalo? Aké spoje boli zrušené?
Bolo by to zaujímavé vidieť. Je to snáď 1. oznam, ktorý informuje o obmedzovaní výkonov vôbec. Zaujímalo by ma, ako utrpela pre mňa tak zaujímavá večerná prevádzka, a hlavne účelové spoje po 2. smene.
Stačí vlastnými slovami jednou-dvoma vetami. Ďakujem. ?
Ibaže ten spoj v sedle má aj riadnu prestávku, zatiaľčo drvivá väčšina spojov z Teriakoviec je len akousi proti-konečnou /čiže len krátky pobyt na konečnej typu vyrovnávacieho času/.
Myslíš si teda, že ostatné spoje, ktoré rešpektujú taktový systém stihnú zájsť ešte na Šalgovík? Určite nie. ?
Preco by sa malo nieco menit? Voz jednoducho zmizne z Teriakoviec (razcestia) skor, ako to bolo doteraz. Vozy by sa mali stihnut dostat na Salgovik nacas a pokracovat potom podla svojho.
Napriklad spoj o jedenastej nepojde o 11:34 z Teriakoviec ale o 11:25 z razcestia a do 11:39 by sa mal dostat v pohode na Salgovik.
Ano, vyprava by sa mala posilnit o 1 voz. Otazne je, ze ci:
ad1 - Vlozi sa len 1 obeh pri kvazi odrieknutej trase zo Salgovika (+ mozno nabehne na nejaky perkantnejsi obeh, kde sa vlozi nejakym spojom aby nemal dlhe prestavky).
ad2 - Prekope sa cely system obehov, aby systematicky mal kazdy obeh silnejsie prestavky. Tu vsak by uz muselo dojst k zmene CP, v opacnom pripade bude treba prejazdovat.
Osobne predpokladam, ze DPMP (rovnako ako by aj ja) sa priklonil k moznosti 1.
Áno, presne, pamätám si tú formuláciu - vďaka za pripomenutie, celkom som na to zabudol. Teraz to síce nemám po ruke, ale ešte stojí za otázku, či sa vtedy to čakanie zriadilo alebo len časovo posunulo.
Mimochodom, ako to bolo s tou pracovnou dobou? Menila sa vtedy nejako plošne vo všetkých firmách zmenou zákona alebo ako? O ktorej hodine predtým končila 2. zmena? Bolo to 22:30? Otázok je veľa - kto vie, nech odpovie.
Matej78
Pokiaľ viem, tak minimálne od začiatku 80-tych rokov nikdy nekončili zamestnanci 2. smenou po 22:00. Pokiaľ by už k tomu došlo, tak z cestovných poriadkov z týchto rokov /a to nielen v Prešove/ nie je evidentné nastavenie účelových spojov, rozjazdov a ďalších aspektov prevádzky.
Inak k tomu oznamu - o čo sa tam konkrétne jednalo? Aké spoje boli zrušené?
Bolo by to zaujímavé vidieť. Je to snáď 1. oznam, ktorý informuje o obmedzovaní výkonov vôbec. Zaujímalo by ma, ako utrpela pre mňa tak zaujímavá večerná prevádzka, a hlavne účelové spoje po 2. smene.
Stačí vlastnými slovami jednou-dvoma vetami. Ďakujem. ?