212/1 - 362
212/2 - 352
212/3 - 366
212/4 - 368
212/5 - 348
212/6 - 396 (dnes na nej bolo nejaké školenie, preto dnes 378 na linke a 396 na špičke)
212/7 - 377
212/8 - 365
343 zastupuje za ňu. Potom vodiči áut nadávajú, že vodiči MHD sú arogantní (že príliš prudko brzdia, vytláčajú autá z cesty, keď vychádzajú zo zastávok, keď auto ide obehnúť autobus, tak vodič autobusu pridá zo 60km/h na 80km/h a pod.).
V pondelok som tu síce písal, že do nedele tu nebudem písať výpravu, no nečakane som sa musel vrátiť domov (nechcem tu toho veľa vypisovať), takže tri turnusy na dnes:
Majko, bez ohľadu a to, či 346 stála a či nie (nič v zlom', ale sedel si niekedy za volantom? Vieš, čo može sposobiť prudké brzdenie na mokrej ceste? Takto "trocha mokrá" cesta je stokrát horšia na šmyk ako sneh ... 1
Toto viem, ale ja na mieste vodiča Fabii keby som videl vychádzajúcu 346-tku, tak zabrzdím prudšie, a keď je pravda, že 346 stála (ako píše Shadow), tak ešte skôr by som zabrzdil, lenže si vodič myslel, že 346 odíde, a neodišla, tak kvôli tomu bola nehoda. Ach jaj, prečo sú niektorí vodiči takí zlí ? ?
No, na hlavnej sice bola, ale pokial mam spravne informacie, tak narazila do STOJACEHO autobusu, teda prekazky na ceste. Vodic fabie mohol pohodlne zastavit bez prudkeho brzdenia, ale nebrzdil, lebo MYSLEL ze autobus odide...
N/A
111/2 - 703
111/3 - 123
111/4 - 711
111/5 - 121
111/6 - 122
111/7 - 353
111/8 - 702
111/9 - 712
112/1 - 333
121/1 - 710
121/2 - 109
121/3 - 713
121/4 - 118 -> 343 -> 116
121/5 - 721
121/6 - 117
121/7 - 720
121/8 - 718
121/9 - 103
121/10 - 716
121/11 - 115
121/12 - 714
121/13 - 719
121/14 - 717
201/1 - 371
201/2 - 390
201/3 - 372
201/4 - 387
204/1 - 373
211/1 - 395
211/2 - 378
211/3 - 380
211/4 - 379
211/5 - 391
211/6 - 394
211/7 - 385
211/8 - 384
211/9 - 392
212/1 - 362
212/2 - 352
212/3 - 366
212/4 - 368
212/5 - 348
212/6 - 396 (dnes na nej bolo nejaké školenie, preto dnes 378 na linke a 396 na špičke)
212/7 - 377
212/8 - 365
214/1 - 360
221/1 - 358
221/2 - 355 -► 343 -► 359
221/3 - 398
221/4 - 393
221/5 - 382
221/6 - 375
221/7 - 397
221/8 - 376
222/1 - 350
222/2 - 383
222/3 - 342
222/4 - 349
223/1 - 347