Reply on: amater #930:
predĺženie trasy na Trajan ako L1 v X je zbytočný, pretože ak niekto chce ísť na Trajan 22.15, pokojne môže na to využiť spoj prímestskej dopravy L204421/17 z Aut.st. o 22.10, alebo na OÚ, či do CENTRA L204412/45 o 22.15 hod. alebo L204408/37 o 22.20, zase na OÚ a TESLU spoj L204404/25 o 22.10 a podobne.Obsadenosť spoja L20 na piešťanske pomery je takmer 100%, ak berieme do úvahy,že prázdne+preplnené=priemer, čo je v tomto prípade 100%.
L8 a L18 chodili za sebou hlavne ráno a to spojmi okolo 10tej hodiny. No v súčasnosti je o tomto čase taktiež zhoda, a to na stredovej zastávke Štefánikova, CZŠ, kde L8 odchádza 9.50 a L18 9.58 (približne),
všetko sa dá vymyslieť, aj pravidelnosť liniek zo zastávok, ale na to treba fakt trpezlivosť a vhodného človeka a nie ľudí z VŠ a odboru dopravy v Žiline. Takéto trasovania, grafikony by mal plánovať človek z mesta prostredníctvom dopytovania sa ľudí.

amater
Napr. by mohla linka 20 kľadne začínať zo zastávky AS o 7:10 a na zastávke Okresný úrad by sa oba autobusy mohli počkať a kto by potreboval, ten by prestúpil. Vďaka tomu by napr. vôbec nemusel premávať doplnkový spoj L20 v trase Vrbovská ul., N. Teslu - Štefánikova ul., Hošťáky.
Ďalej: linka 20 by vôbec nemusela zachádzať na Valovú ul., ale len počkať na zastávke Pod Párovcami, Hotelová Akadémia na spoj L8, ktorý tam má príchod 7:37 (kôli prestupom) a potom pokračovať po ul. Pod Párovcami, popr. zastaviť na niekdajšej zastávke pri Cirkevnom gymnáziu (Štefánikova ul., Rím. kat. kostol) a potom pokračovať na zastávku Štefánikova ul., CZŠ.
Poobede, čo som pozeral, sa tieto linky už nekryjú.
A tiež si myslím, že aj zmena trasovania L18 by nebola od veci.