Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Patrik_o #23549:
Aktuálne prebieha zber a vyhodnocovanie údajov z APC za reprezentatívne mesiace september, október a november. Mala by to byť inšpirácia aj pre prípadné zmeny v turnusoch s cieľom lepšie prerozdeliť ponúkanú kapacitu.

L21 o 8:36 - neviem, či by som obsadenosť tohto spoja videl vyslovene ako problém (priemerné úsekové maximum z dostupných údajov vychádza zatiaľ na 41 cestujúcich). Áno, je pravda, že si nesadnú všetci, ale zas od preplnenosti to má ešte veľmi ďaleko. Samozrejme nevylučujem, že v niektorých dňoch môže byť obsadenosť vyššia ako je priemer. Ja osobne by som bol radšej za systémové obsadenie všetkých spojov L21 klbákmi, ale na tomto páre sa to zatiaľ nepodarilo.

L23 o 4:52 je skutočný problém, toto je jeden z mála spojov v našej sieti, kde sa ľudia skutočne každodenne tlačia. K preplňovaniu začalo dochádzať po tom, čo sa spoj predĺžil do Strategického parku a začal preto premávať skôr ako ostatné súbežné spoje. Žiaľ, národ má tendenciu za každých okolností sa tlačiť do prvého spoja, ktorý príde, na tie neskoršie ide len ten, kto sa do skorších nezmestil alebo ich nestihol. Neskoršie na skorší čas posunúť nemožno kvôli prípojom, ktoré tvoria, na pridanie nových zas nemáme voľné kilometre. Toto sa ale pravdepodobne od 15.12. bude musieť nejako upraviť, lebo dlhodobo je to neúnosné. Otázka len je - a to je ďalšie špecifikum Priemyselného parku - že nikto netuší, že dopyt bude pokračovať aj po Vianociach, lebo nebolo by to prvýkrát, keby firmy v decembri prepustili stovky sezónnych pracovníkov a spoje MHD by sa na niekoľko ďalších mesiacoch vyprázdnili.

Školské spoje (L14, 18) je strašne náročné riešiť, pretože školy si žijú vlastným životom a nemajú problém kedykoľvek nesystémovo naraz vypustiť niekoľko stoviek žiakov. Tam to potom vždy schytajú spoje, ktoré idú ako prvé. Otázka je, ako to riešiť, lebo držať niekde klbák kvôli tomu, že raz za dva týždne sa môže stať, že bude obsadený, naráža na nejaké ekonomické racio. Ako bolo spomenuté, Mlynárce po 6. vyučovacej hodine sa v júni riešili zdvojením spoja L18. Osobne sa veľmi teším, že sa tam kultúra cestovania zvýšila, len dúfam, že kritici budú mať pochopenie aj pre dni, kedy idú oba spoje takmer celkom prázdne. Lebo ten prúd študentov je veľmi premenlivý.
Reply on: driver97 #23548:
takych spojov je viac , napríklad č.12 o 13:06 a 14:26 zo zastávky Zaborskeho smer Centrum mlyny ,napriklad na č.18 zastavke Bolečkovej to vyriešili tak ze pridali dalsi spoj s odchodom o dve minuty neskôr.
Teraz odbocim od témy ale chcel by som sa spytat na dve nevyuzivane zastavky na Golianovej ulici blizko skolky (pod Pizzeriou pod Borinou). Po rekonstrukcii 2014 tam pribudli dve zastavky mhd na ktorych nikdy nezastavovala pravidelna doprava ,neviete niekto o tom nieco viac ?
Reply on: Harzik17 #23547:
Taktiež aj linka č.18 spoj o 12:41 z Kyneku, chodí len 9,5m vozidlo, no častokrát sa stane, že žiaci z Bolečkovej končia skorej a vozidlo doslova praská vo švíkoch.

Ďalej linka č.23 spoj o 4.52 od Idea, chodí síce 18m vozidlo, no už na zastávke Centrum, Mlyny je autobus plný. Na Andreja Hlinku, Centro je už autobus extrémne preplnený, nešlo by pridať jeden spoj linky č.16 v tomto čase, prípadne nejaký iný posilový spoj do PP.
Chcel by som sa spýtať. Ako by sa dal vyriešiť problém na spoji Linky 21 o 8:36 zo žel. stanice s kapacitou vozidla. Týmto spojom cestuje veľmi veľké množstvo ľudí tam aj späť a najmä seniorov, ktorý si nemajú niekedy ani kde sadnúť. Dalo by sa presmerovať nejaké poradie kĺbáku na žel. stanicu v tom čase o 8:30?
Reply on: henko151 #23543:
podľa evidencie (viem neni to silný argument) je ešte v prevádzke aj irisbus evádis NZ512EZ takže to je 11. voz ktorý má r.v. 2008
Reply on: Ivanecko #23542:
Pane bože dúfam že nie, to je až tak zle natom?
Ako to vyzera s IDS NSK ? Stihame do 2030?
Arwaye SAD Zvolen sa zaradili na linky v okolí Štúrova (odsledované z Ubianu).
EDIT: V novembri by mali 16 rokov v prevádzke dosiahnúť zámocké tyrkysové Crosswaye s koncovkou DF a DG. Premáva ich ešte tak do 10 kusov, takže bude treba za ne nejakú náhradu.
Reply on: arrivafanpage #23540:
Vraj Arriva má kúpiť celkovo okolo 20ks jazdeniek zo SAD ZV
Reply on: arrivafanpage #23540:
nachádza sa v Nitre, ale komu a prečo sa nevie
Je pravda že arriva NR zakúpila tento arway (evidencii nedávam veľkú dôveru tak preto sa tu chcem ujustit)
Reply on: Samuel4921 #23538:
Iste, je to možné, toto je už vec preferencií a vkusu každého z nás. Ja sa napríklad v našich cítim lepšie ako napr. v bratislavských, kde je na môj vkus stále tma.
Reply on: Vladimír #23537:
Vďaka za info, človek je opäť o niečo múdrejší 😉
Ale keby sú nepriehľadné dizajnovo by to vyzeralo lepšie
Reply on: Samuel4921 #23536:
Nebudú, pretože všetky ostatné vozy okrem #231 a 232 majú determálne sklá už z výroby.
Nebudú v Nitre dávať determalne fólie na okná? Keď už sú vozidlá #231 a #232 nimi vybavené prečo nie aj zvyšok autobusov?
Kde nájdem staré CP MHD NR?(ešte keď tam bola arriva)
Reply on: Toom #23532:
pristresky meni sukromna firma ,hovoril som o elektrickych tabulach
Reply on: Toom #23532:
Lenže to robí súkromná firma, ktorej prístrešky aj patria. Nie mesto.
Reply on: Patrik_o #23531:
Ťuťmáci jeden prístrešok menia 3 mesiace. Funguje to tu ako všetko ostatné v tomto meste - čiže nič

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.