Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Musím dnes pochváliť šoférov Van Hoolov, vo viacerých ktorými som išiel mali pustenú klimatizáciu. 👍
Štefánikova, pri zastávke Centrum (Staré Divadlo). Evidentne auto vs. chodec, pravý pruh neprejazdný.
Reply on: andy_ #22500:
neboj nič, o chvíľu začne pršať a bicykel ťa prestane trápiť 😂
Reply on: Ričard #22501:
19.4.
Reply on: andy_ #22500:
Podľa všetkého to bude už v piatok po piatku po zajtrajšom piatku.
Kedy zacne tento rok premavat cyklobus? Jar nam uz zacala a nechce sa nam do parku vozit autom, do ktoreho navyse ani vsetky bicykle nedame.
Reply on: dingo #22498:
Hm, tak aj 541EZ
Reply on: henko151 #22496:
Máš pravdu! Aj 543EZ ju má.
Reply on: henko151 #22496:
https://evidencia-dopravcov.eu/zoznam?trakce=autobus&iddopravce=46&vyrobce=Iveco to budú tie 4 končiace KG. Tento rok by mali odísť všetky prímestské Conectá + ďalšie C954, keďže sú z roku 2003. Takže je dosť čo nahrádzať na prímeste.
Reply on: dingo #22495:
Mám pocit, že to dostali ešte nejaké Van Hooly, takže stale sa bude mýliť. Skôr mňa zaujala zadná reklama na 896FZ, veľmi pekná. Je na 5 rokov reklamných plôch od Arrivy a v takom srdiečku sú tam firmy ktoré si počas toho času dali reklamu na autobusy.

Jedna off-topic: Viem že niektorí sa tu zaujímate aj o prímesto. Dnes som z autobus videl pri Ikaruse v arealy stáť nejaké prímestské Crosswaye, takže pravdepodobne nové vozidlá pre Arriva Nitra.
Zdravím, 332EZ má novú reklamu zo zadu autobusu čiže je opäť ľahšie rozoznateľný medzi 541EZ a 543EZ. Fotku prosím berte ako úplné dokumentačnú, ak bude čas zajtra odfotím lepšiu, táto je rozmazaná a celkovo úplne 🤮.
Reply on: Dispecer #22493:
Bez obáv, to sa nepredá obratom.
Reply on: S499.1023 #22492:
Prvá časť prvej vety v tvojom príspevku možno čoskoro nebude pravda:
https://www.railwaygazette.com/news/business/single-view/view/db-to-dispose-of-arriva.html
Reply on: Toom #22491:
Arriva, dcérska spoločnosť DB, určite dostatočné množstvo financií má. Ale nebude ich dávať Nitre z altruistických dôvodov zadarmo, takže otázka bude znieť, či má Nitra dostatok financií.
Reply on: dingo #22484:
to by ma teda veľmi zaujímalo či má v tom prípade Arriva dostatočné množstvo financií na ich náhradu novými vozidlami
Reply on: henko151 #22489:
Podľa môjho názoru zostanú aj hrbaté sorky, s tým, že najstaršie NR-xxxDT pôjdu preč aj s ekobusmi.
Reply on: Ričard #22486:
Vyjadrovať s k tomu čo má akú nejakú emisnú normu mi príde zbytočné. Ale skôr sa vyjadarím, že vzhľadom k tomu aká je štruktúra vozového parku dnes, tak myslím si že pokiaľ súčasný dopravca bude chcieť splniť podmienky na čo najviac bodov, tak ostanú asi iba NB18 ako jediné vozidlá ktoré majú emisnú normu E4. Uvidíme každopádne aký model zvolí Arriva a ako to nakoniec bude, kedže súťaž je postavená dosť zaujímavo, kedže z jednej strany dopravca nemusí všetko splniť najlepšie ale zároveň chce aby porazil súperov.
Reply on: Ričard #22486:
Preto som tam napísal väčšina, nemyslím si, že všetko s euro 4 pôjde preč.
Reply on: Ričard #22486:
Všetky? Tak potom nič. Vyraďovanie určite bude pretože tie body sa udeľujú podľa toho koľko percent z vozového parku majú Euro 5 a vyššie.
Reply on: dingo #22484:
Nie je to celkom tak. Všetky nitrianske SORky žerú močovinu, a hlavne nejde celkom o úplné vyradenie vozov s normami Euro 4 a nižšími – len to dopravcovi pridá body v súťaži.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.