P.S- a z Nitry som sa odsťahoval presne 29.3.2012,čo sa týka grafikonov MHD to sa nedá s BA ani porovnať,to sa v NR nedalo vybrať len tak na blnd na zastávku,ale zas na druhej strene mi dlho trvalo,než som si navykol,že tu,ak mám prepdplatný lístok sa neprikaldá nikde nič,proste nastúpíš a sadneš,ak máš kde,ale o tie vozidlá sa inak starajú v NR,tu na to kvaLITNE PRDIA, už nie su tie časy,keď sa o to starali p.Ladislav Žigo či p. Viliam Nisterenko a ďalsí,to pre nich bola vec osobnej cti,aby ten voz ráno vašiel na traž
Ale aj bol,ale zakaždým autom,už ako nebývam v NR MHD moc nevyužívam,ale z tých čo ma poznajú,veď v Nitre som prežil väčšinu svojho života a nikdy na svoje rodné Mesto nezabudnem,teraz bým tum,keď to vezemete od čumáka toho Zhorelisu hne´d vpravo,prvý vchod ? ,ale na Nitru aj tak nedám dopustiť,nuž,ale keď som odišiel,ja čiste sídliskovy tvor, z Pároviec na Chrenovú, v r.1975, potom z Chrenovej na KLokočinu v r.2006,no kde som mohol vlani odísť ,aby som sa niecítil degradovaný,keď som už bol núteny opustiť svoje rodné mesto ? No jedine do Petržalky http://imhd.sk/ba/media/gn/00029416/Poziar-1222-na-Osuskeho-ulici.jpg
Mojí Milí Rodáci,
nazabudol vôl,že teľaťom bol,aj ked Bratislavská MHD funguje oveľa efektívnejšie,ako v mojom rodnom meste,tam ma, ma z toho šľak triafal, najmä, cez víkend sa dostať z Klokokčiny na Chrenovú, 3 spoje takmer naraz a potom takmer 3/4 hodinu ništ po našom, ? ,
nuž ale toto mi pripadá ako rýdzy alibizmus a na Vás sa nechytajú http://imhd.sk/ba/doc/sk/12136/Do-konca-roka-2013-moze-dojst-k-vyraznemu-obmedzeniu-MHD.html
Pokiaľ je vozidlo dobre udržované, tak prečo nie... Ja som si mohol porovnať dve Karosy B952 v stúpaní na Donovaly. Obe boli z jednej výrobnej dodávky - prvá na dvojke ledva ťahala a vkuse spínalo hydro, druhá to vyletela na štvorke ako nič a voda ledva na 80°C.
Taký malý postreh z dnešnej jazdy... ktoré vozidlo dokáže vyjsť hore Hviezdoslavovu triedu na 4. prevodom stupni? Dnes sa to Karose B952E podarilo medzi zastávkami Čajkovského a Bizetova. Pripomínam, že išlo o manuál, no na druhej strane, vyťaženosť vozidla bola slabá.
Je pravda, že Nitravel je stále pojem neznámy aj priamo v Nitre, no zároveň je to príležitosť pre šikovných manažérov vypracovať eseročku i značku ako takú, spraviť jej renomé a dostať ju do povedomia verejnosti.
Hej, ja tomu rozumiem, že sa mení len meno a všetko ostáva, len sa už teším na tie katastrofické reči, predpovede, scenáre a klebety o tom, čo všetko príde, nastane, atď. ?
Žiaľ, tak to býva keď sa mení lak, komicky vyzeral aj lak SAD Nitra keď mal loga Veolia, ale aj lak Connex, ktorý mal logo VT, takže aj na Arriva sa dá v pokoji zvládnuť, mňa asi len trošku hnevá, že asi pravdepodobne sa do Nitry neprenesie diaľkový náter Arriva express (odkaz: http://www.mestskadoprava.net/galeria/galleries/Michalovce/dialkova/MI-762CY_9jan13.JPG ), lebo celá diaľková z Nitry sa presunula na * vymyslenú CK Nitravel, ktorá zďaleka nemá také meno ako arriva express. . . . (môže to byť, aj nemusí to byť tak ako píšem)
Ľudia by však nemali čakať že začnú padať pečené holuby, stále to bude to isté, len sa to bude inak volať.
Alebo možno budú aj nové nálepky na vozidlách. Keď nad tým tak uvažujem, aby to nevyznelo trošku komicky, ak bude nejaká samolepka v duchu Arriva a celý náter Veolia aj s veľkým bielym logom vzadu ?
Rebranding bude celkovo náročný proces, navyše v aktuálnych podmienkach. Nie som síce odborníkom na marketing, no dovolím si nahlas slobodne premýšľať. Pomaly si už ľudia zvykli, že existuje Veolia a nie SAD, i keď medzi skôr narodenými nájdeme takých, ktorí svorne používajú pomenovanie "čésadé". Verejnosť sa bude pýtať, čo prinesie zmena názvu, či sa prejaví v zmene grafikonu, cenovej hladiny za služby, atď. Veoliu čaká teraz veľmi opatrná a citlivá práca, aby zvládla ľudí presvedčiť o tom, čo sa v skutočnosti deje a aby sa nevynárali zbytočné, neopodstatnené a rýchle otázky. Sám som zvedavý na to, ako to bude prebiehať.