No ten 15 metrový trojnápravový MAN,ktorý momentálne premáva skúšobne po Nitre nie je najhorší ! Práve jazdí na L 24 a všimol som si,že na konečnej na Klokočine nemohol vytočiť vnútorný polomer a preto musela vo vonkajšom polomere stojaca Karosa odísť a nacúvať späť.Zdá sa,že pre Nitru 15 metrové busy budú nepoužitelné.
kalimero
Nevyhoda EZCK je ta, ze ked niekto chodi busom do roboty a 1x prestupuje tak za 1 cestu zaplati 15sk. A dalsich 15 ked ide naspat. co je do mesiaca 600sk bez vikendov. (to sa viac oplati chodit na aute, ktore ma dovezie presne tam, kam potrebujem, v takom case aky mi vyhovuje a v klude. Nie sa spoliehat na bus, ci nebude meskat, ci sa donho zmestim ci sofer nezaspi po ceste a ci vobec ten spoj pojde…)
Nech mi niekto vysvetli, preco nemohli nechat subezne bezat 2 typy karticiek, tie klasicke ake boli predtym (na tie by chodili ludia, ktori potrebuju chodit busom castejsie do mesiaca a tym sa to ***** financne viac oplati) a tieto nove, na ktore by chodili ti ludia, ktori nepotrebuju chodit do mesta tak casto. no nie je tak?? A tym padom by odpadla praca soferom, ktori musia predavat listky jak buchnuty, zdrzovat tym cas chodu autobusu, rozculovat sa ked niekto nema presne a tak dalej. Za tie peniaze, ktore sa vrazili do debilnych pipacov karticiek, z ktorych najvacsiu radost maju deti, sa mohlo kupit niekolko strojov na listky pre “cudzincov” ktory nemaju karticku a strategicky ich umiestnit na stanicu, pred tesco, razcestie pod zoborom… ja by som bol za, keby sa znova zaviedli klasicke karticky ake boli predtym subezne s tymito. ved to, ze chceli zistit ako su jednotlive linky vytazene uz “ZISTILI”, teraz nech ten cestak upravia tak aby bol dobry a ide sa na vec… vedia, kolko ludi kedy chodi a financie budu na tom takisto…alebo to poklesne? Vsetci si kupia “stare” karticky??? ja zas nemam slov. tento system je smutny!
Fuuuu a to nehovorim o tom, ako sa co najhorsie da jazdit na autobusi. Ako co najviac zodrat spojku a usetrit naftu pre seba… o tom příšte. ?