Reply on: Ričard #22745:
Ja ti neviem, ale keď tak pozerám kam chce mesto tie trate ťahať, tak mám pocit že by si nie len že neušetril jalové výkony, ale ešte musel postaviť aj dosť veľa kilometrov trate navyše, len aby si sa k tej vozovni dostal. Ale nepoznám dobre geografiu Nitry, možno mi niečo uniká 
henko151
Avšak na druhej strane je v Európe veľa menších prevádzok ako napríklad Olsztyn, Jena, Olomouc, ktoré fungujú a niektoré dokonca len niekoľko rokov. Nitra podľa mňa má potenciál na naplnenie nejakého menšieho vozidla typu Stadler nOva, Solaris Tramino (Olstztyn), Pragoimex EVO a pod. avšak treba dostať do električiek nie len ľudí z autobusov, ale aj z aut. Čiže vybudovať na konečnej P+R, zaviesť lepšiu tarifu (ideálne IDS NSK) a ponúknuť vyššiu cestovnú rýchlosť oproti individuálnej doprave. Potom myslím, že by to fungovalo.