A na záver jeden skutočný z reality: Staršia cestujúca hlási vodičovi "závadu" na CP zastávky Nitran: "Pán šofér, dajte im veďeť, nech si to opravá, šak tam majú každú hodinu to isté napísané...".
Ako už zaznelo na inej pôde k tejto téme...po rokoch na linke C35 si dovolím povedať, že jedna BN9,5 by kludne stačila...nízkopodlažná časť pre gaštanov a chórus pre bicyklíky...a takisto dúfam,že akýkoĺvek ďalší Cyklobus už bude mať zádržné zariadenie pre bicykle v nejakom normálnom variante, nie dvíhať a vešať bicykel...rôzne s ním manipulovať,sem tam oprieť o seba...preto Cyklobus nikdy nejazdím v uniforme...
Úprimne, neviem si predstaviť prestavbu akéhokoľvek SOR-u rady BN/CN, pri ktorej by bolo možné umiestňovať bicykle v zadnej časti. To už by som reálnejšie videl práve umiestňovanie bicyklov oproti stredným dverám v nízkopodlažnej časti.
To by bol fantastický autobus na niečo takéto. Má predné a stredné dvere, ktoré by oboje slúžili na nástup cestujúcich, to znamená, že pre ľudí by bol plne nízkopodlažný. Zadné dvere by sa používali na nakladanie bicyklov, ktorých býva veľa iba zriedkavo, takže schodíkový priestor by na uloženie tých bežných pár kusov stačil, a ani by tam nezavadzali kolesá.
Dingo mal celkom zaujímavú otázku podľa môjho názoru. Keby do Nitry prišli napr. SOR NS 12, bola by možná prestavba jedného autobusu na cyklobus? ktovie ako to vôbec bude---
Ak by skutočne platilo,že víťaz dostane čas na obnovu vozového parku a bolo by to napríklad obdobie 12-tich mesiacov, tak by Cyklobus celkom kludne ešte sezónu ´20 odjazdil...
Ako fanúšik tejto rady by som ho videl ešte rád dymiť po meste,ale ako realista a zorientovaný člen rodiny si nahlas prajem,aby sezóna ´20 bola jeho naozaj posledná...
Z titulu dostupnosti náhradných dielov,záujmu firmy investovať a v neposlednom rade aj morálneho hladiska...
...a to som velký fanúšik a milovník rady 700...kvoli týmto autobusom som išiel za volant...
Dekle otvorené do cesty, stojí tam, v jazdnom pruhu... keby tam nestál, tak ani z auta nemusí byť vidieť, že tam niečo z toho autobusu trčí. A navyše stojí krížom cez plnú čiaru a zakrýva dopravné značenie... VP sk. D.
Dnes som tak prechádzal po Chrenovskej smerom na obchvat a zaujalo ma, že je v smere na Jeleneckú v kruháči vymaľovaný prechod a rozostavané kuželky, že tam ledva prejde osobák. Ako to má zvládnuť mestský autobus? Chodia cez amfiteáter, ako 2ka?
A ako sa inak teraz vedie štatistika, keď môže niekto nastúpiť s lístkom zakúpeným u šoféra z iného vozidla prípadne so SMS lístkom? Myslím že tie hodnoty sú posledné roky aj tak irelevantné. Každopádne verím že nové vozidlá budú vybavené týmto systémom a vyrieši sa tento problém.
Ešte mi napadá, vie vôbec to R&G rozoznať že je aktivovaný dopyt?
Nadviažem návrhom, ktorý som Ti chcel predložiť aj osobne – bolo by možné tento model zľahka poupraviť a na vozidlách s dopytom namiesto otvorených dverí vyžadovať ako podmienku potvrdenia obslúženia zastávky spolu s polohou v zóne zastávky práve aktivovaný dopyt? Aj keď sa dvere neotvorili, zastávka bola obslúžená, teda na vnútornom transparente sa zobrazí linka a smer a pri pohybe ďalšia zastávka naskočí v podstate hneď. Ak by to narúšalo štatistiku (napr. keďže nemáme APC, otvorenie dverí a následné NEoznačenie lístka považuješ za znak výstupu), vyvráť mi tento nápad. Napriek tomu verím, že za odskúšanie na nejakom šotovoze so stálym majiteľom, ktorému by to bolo v slovenčine vysvetlené, by to stálo.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Vladimír
Pre tých, ktorí nie sú pamätníkmi tejto zmeny, malá ukážka:
Odchody L6 z Edisonovej v sobotu, nedeľu a sviatok:
do 3.7.2005: 5:35, 7:01, 8:07, 9:42, 11:20, 12:30, 13:37, 14:52, 16:05, 17:45, 19:30, 20:35, 21:50
od 4.7.2005: 5:12, 6:12, 7:12, 8:12, 9:12, 10:12, 11:12, 12:12, 13:12, 14:12, 15:12, 16:12, 17:12, 18:12, 19:12, 20:12, 21:12
Odchody L25 zo Zobora v sobotu, nedeľu a sviatok:
do 3.7.2005: 5:05, 6:00, 7:20, 9:25, 10:55, 12:25, 13:55, 15:15, 16:35, 18:25, 19:55, 21:35
od 4.7.2005: 6:00, 7:00, 8:00, 9:00, 10:00, 11:00, 12:00, 13:00, 14:00, 15:00, 16:00, 17:00, 18:00, 19:00, 20:00, 21:00, 22:00
Odchody L13 z Chrenovej v pracovný deň:
do 3.7.2005: 5:13, 5:52, 6:20, 6:48, 7:16, 7:43, 8:11, 9:09, 10:10, 11:16, 12:22, 13:35, 14:05, 14:33, 15:01, 15:29, 15:57, 16:35, 17:23, 18:01, 19:08, 20:24, 21:20, 22:20
od 4.7.2005: 5:17, 5:47, 6:15, 6:45, 7:15, 7:45, 8:15, 9:00, 10:00, 11:00, 12:00, 13:00, 13:45, 14:15, 14:45, 15:15, 15:45, 16:15, 16:45, 17:15, 18:02, 19:02, 20:02, 21:02, 22:02
A na záver jeden skutočný z reality: Staršia cestujúca hlási vodičovi "závadu" na CP zastávky Nitran: "Pán šofér, dajte im veďeť, nech si to opravá, šak tam majú každú hodinu to isté napísané...".