Discussion Forum › General Discussion

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Vladimír #22577:
Good job!
Reply on: Vladimír #22577:
Tak tento mi spravil ráno! 😂 Všetko najlepšie k Tvojim nitrianskym narodeninám a nech je tu tvoja skvele odvedená robota s nami ďalších 14 a viac rokov! 👍
Dnes je to 14 rokov od zavedenia intervalového CP v Nitre.

Pre tých, ktorí nie sú pamätníkmi tejto zmeny, malá ukážka:

Odchody L6 z Edisonovej v sobotu, nedeľu a sviatok:
do 3.7.2005: 5:35, 7:01, 8:07, 9:42, 11:20, 12:30, 13:37, 14:52, 16:05, 17:45, 19:30, 20:35, 21:50

od 4.7.2005: 5:12, 6:12, 7:12, 8:12, 9:12, 10:12, 11:12, 12:12, 13:12, 14:12, 15:12, 16:12, 17:12, 18:12, 19:12, 20:12, 21:12


Odchody L25 zo Zobora v sobotu, nedeľu a sviatok:
do 3.7.2005: 5:05, 6:00, 7:20, 9:25, 10:55, 12:25, 13:55, 15:15, 16:35, 18:25, 19:55, 21:35

od 4.7.2005: 6:00, 7:00, 8:00, 9:00, 10:00, 11:00, 12:00, 13:00, 14:00, 15:00, 16:00, 17:00, 18:00, 19:00, 20:00, 21:00, 22:00


Odchody L13 z Chrenovej v pracovný deň:
do 3.7.2005: 5:13, 5:52, 6:20, 6:48, 7:16, 7:43, 8:11, 9:09, 10:10, 11:16, 12:22, 13:35, 14:05, 14:33, 15:01, 15:29, 15:57, 16:35, 17:23, 18:01, 19:08, 20:24, 21:20, 22:20

od 4.7.2005: 5:17, 5:47, 6:15, 6:45, 7:15, 7:45, 8:15, 9:00, 10:00, 11:00, 12:00, 13:00, 13:45, 14:15, 14:45, 15:15, 15:45, 16:15, 16:45, 17:15, 18:02, 19:02, 20:02, 21:02, 22:02

A na záver jeden skutočný z reality: Staršia cestujúca hlási vodičovi "závadu" na CP zastávky Nitran: "Pán šofér, dajte im veďeť, nech si to opravá, šak tam majú každú hodinu to isté napísané...".
Reply on: Toom #22570:
Ako už zaznelo na inej pôde k tejto téme...po rokoch na linke C35 si dovolím povedať, že jedna BN9,5 by kludne stačila...nízkopodlažná časť pre gaštanov a chórus pre bicyklíky...a takisto dúfam,že akýkoĺvek ďalší Cyklobus už bude mať zádržné zariadenie pre bicykle v nejakom normálnom variante, nie dvíhať a vešať bicykel...rôzne s ním manipulovať,sem tam oprieť o seba...preto Cyklobus nikdy nejazdím v uniforme...
Reply on: Ričard #22573:
Úprimne, neviem si predstaviť prestavbu akéhokoľvek SOR-u rady BN/CN, pri ktorej by bolo možné umiestňovať bicykle v zadnej časti. To už by som reálnejšie videl práve umiestňovanie bicyklov oproti stredným dverám v nízkopodlažnej časti.
Reply on: Ričard #22573:
Otázka znie, či by sa pri takej výške dal zdvihnúť bicykel a zaistiť o stenu. Môj sa aj teraz ledva do Karosy vojde.
Reply on: Toom #22572:
To by bol fantastický autobus na niečo takéto. Má predné a stredné dvere, ktoré by oboje slúžili na nástup cestujúcich, to znamená, že pre ľudí by bol plne nízkopodlažný. Zadné dvere by sa používali na nakladanie bicyklov, ktorých býva veľa iba zriedkavo, takže schodíkový priestor by na uloženie tých bežných pár kusov stačil, a ani by tam nezavadzali kolesá.
Reply on: Ričard #22571:
aj to je alternatíva
Reply on: Toom #22570:
Ja si myslím, že jedna z trojdverových psoriáz by sa ako cyklobus určite použiť dala – 696GH alebo 984FV.
Reply on: Bubboo #22569:
Dingo mal celkom zaujímavú otázku podľa môjho názoru. Keby do Nitry prišli napr. SOR NS 12, bola by možná prestavba jedného autobusu na cyklobus? ktovie ako to vôbec bude---
Reply on: dingo #22563:
Ak by skutočne platilo,že víťaz dostane čas na obnovu vozového parku a bolo by to napríklad obdobie 12-tich mesiacov, tak by Cyklobus celkom kludne ešte sezónu ´20 odjazdil...
Ako fanúšik tejto rady by som ho videl ešte rád dymiť po meste,ale ako realista a zorientovaný člen rodiny si nahlas prajem,aby sezóna ´20 bola jeho naozaj posledná...
Z titulu dostupnosti náhradných dielov,záujmu firmy investovať a v neposlednom rade aj morálneho hladiska...
...a to som velký fanúšik a milovník rady 700...kvoli týmto autobusom som išiel za volant...
Reply on: Ričard #22564:
...každý dá len tolko, kolko má...
Reply on: irizar #22566:
V poho...kým to zavedú,už budeme predaní...
207ex nehlási zastávky
Dekle otvorené do cesty, stojí tam, v jazdnom pruhu... keby tam nestál, tak ani z auta nemusí byť vidieť, že tam niečo z toho autobusu trčí. A navyše stojí krížom cez plnú čiaru a zakrýva dopravné značenie... VP sk. D. 🙂
Ako to bude s cyklobusom? Je to predsa klasické vozidlo, staršie ako 16 rokov, vysokopodlažné a neklimatizované.
Dnes som tak prechádzal po Chrenovskej smerom na obchvat a zaujalo ma, že je v smere na Jeleneckú v kruháči vymaľovaný prechod a rozostavané kuželky, že tam ledva prejde osobák. Ako to má zvládnuť mestský autobus? Chodia cez amfiteáter, ako 2ka?
Reply on: Ričard #22560:
A ako sa inak teraz vedie štatistika, keď môže niekto nastúpiť s lístkom zakúpeným u šoféra z iného vozidla prípadne so SMS lístkom? Myslím že tie hodnoty sú posledné roky aj tak irelevantné. Každopádne verím že nové vozidlá budú vybavené týmto systémom a vyrieši sa tento problém.

Ešte mi napadá, vie vôbec to R&G rozoznať že je aktivovaný dopyt?
Reply on: Vladimír #22559:
Nadviažem návrhom, ktorý som Ti chcel predložiť aj osobne – bolo by možné tento model zľahka poupraviť a na vozidlách s dopytom namiesto otvorených dverí vyžadovať ako podmienku potvrdenia obslúženia zastávky spolu s polohou v zóne zastávky práve aktivovaný dopyt? Aj keď sa dvere neotvorili, zastávka bola obslúžená, teda na vnútornom transparente sa zobrazí linka a smer a pri pohybe ďalšia zastávka naskočí v podstate hneď. Ak by to narúšalo štatistiku (napr. keďže nemáme APC, otvorenie dverí a následné NEoznačenie lístka považuješ za znak výstupu), vyvráť mi tento nápad. Napriek tomu verím, že za odskúšanie na nejakom šotovoze so stálym majiteľom, ktorému by to bolo v slovenčine vysvetlené, by to stálo.

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.