V kancelárii koordinátora MHD asi býva často nuda, však? NEUVERITEĽNÝ počet variácií linky 26 tomu jednoznačne nasvedčuje...
1. Celé kolo (Nový cintorín len smer mesto)
2. Celé kolo (Nový cintorín len smer z mesta)
3. Celé kolo (Nový cintorín obomi smermi)
4. Haška po Centrum cez Zobor (cez Nový cintorín)
5. Haška po Centrum cez Zobor (vynecháva Nový cintorín)
6. Haška len po Centrum (cez Nový cintorín)
7. Haška len po Centrum (vynecháva Nový cintorín)
8. SEC po Centrum cez Zobor (cez Nový cintorín)
9. SEC po Centrum cez Zobor (vynecháva Nový cintorín)
10. Palárikova po Centrum
11. Palárikova po Haška (cez Nový cintorín)
12. Palárikova po Haška (cez Golianovu a Nový cintorín)
13. Palárikova po Haška (vynecháva Nový cintorín)
14. Palárikova po SEC (cez Nový cintorín)
15. Palárikova po SEC (vynecháva Nový cintorín)
16. Palárikova len po Centrum
17. Centrum po Haška (cez Nový cintorín)
18. výjazdový spoj zo Štúrovej po Haška cez Zobor (vynecháva Nový cintorín)
19. výjazdový spoj zo Štúrovej po Centrum cez Zobor
„Ale čo, veď im urobím na dispečingu trochu chaosu... nech sa len zapotia.“
1. Celé kolo (Nový cintorín len smer mesto)
2. Celé kolo (Nový cintorín len smer z mesta)
3. Celé kolo (Nový cintorín obomi smermi)
4. Haška po Centrum cez Zobor (cez Nový cintorín)
5. Haška po Centrum cez Zobor (vynecháva Nový cintorín)
6. Haška len po Centrum (cez Nový cintorín)
7. Haška len po Centrum (vynecháva Nový cintorín)
8. SEC po Centrum cez Zobor (cez Nový cintorín)
9. SEC po Centrum cez Zobor (vynecháva Nový cintorín)
10. Palárikova po Centrum
11. Palárikova po Haška (cez Nový cintorín)
12. Palárikova po Haška (cez Golianovu a Nový cintorín)
13. Palárikova po Haška (vynecháva Nový cintorín)
14. Palárikova po SEC (cez Nový cintorín)
15. Palárikova po SEC (vynecháva Nový cintorín)
16. Palárikova len po Centrum
17. Centrum po Haška (cez Nový cintorín)
18. výjazdový spoj zo Štúrovej po Haška cez Zobor (vynecháva Nový cintorín)
19. výjazdový spoj zo Štúrovej po Centrum cez Zobor
„Ale čo, veď im urobím na dispečingu trochu chaosu... nech sa len zapotia.“
frangar.00
SADka teda namiesto snahy náboru radšej zdiera svojich dlhoročných šoférov. Na jednej strane to robiť SADky musia lebo by museli sami vypovedať zmluvu a odstúpiť od nej lebo by ju nedokázali plniť, plynuli by im od objednávateľa sankcie za odrieknuté spoje, no na druhej strane sú do tohoto stavu SADky dohnané papalášstvom vedenia, ktoré stojí obrazne povedané na troskách SADky a nasadzujú si korunu kráľov skrz kupovanie koníkov na ranč, kaštielov, predháňaní sa so šéfmi ostatných SADiek, že kto má novšie SUV, stavaní drahých víl, ukladaní peňazí pomimo SR na kontá v bankách a aspoň 4x do roka na dovolenku mimo SR za pár tisíc eur. To je taká okázalosť už, že je človeku do plaču, kam to za 16 rokov po privatizácií SADky dotiahli. A veľmi zlá je aj do neba volajúca hlúposť SADiek, že napriek tomu, že nemajú dostatok šoférov, tak nútia kraje aby si objednávali autobusové spoje v súbehu so železničnými. Keby tieto výkony nevydržiavali aby ich kraje objednávali, mohol by sa istý objem výkonov škrtnúť, resp. práve limitované personálne kapacity by sa mohli distribuovať práve tam, kde železničná doprava nie je. Na istý čas by bol problém zažehnaný, lenže vysvetliť niečo v SADke, kde sa zasekli mentálne v roku 1989, že chcú mať frei a pokoj ako v socíku, no príjmy ako v kapitalizme nie je možné. Buď SADky vrátiť štátu aby to jednotne a racionálne objednávala jedna entita bez duplicity a plytvania peniazmi, alebo vykopať SADky von. Lenže VÚCky personálne až bratsky prepojené so svojimi dopravcami si viac zakladajú na bratričkovaní so SADkami než na kvalitnej dopravnej obsluhe pre občanov. A tak pokým tento systém niekto rozumný nezareže raz a navždy, tak sa veci nezmenia.