Ja som také šumy síce nezaregistroval, ale ak existujú, ide najskôr o zvláštny druh šumov, ktorým sa hovorí "predvolebné šumy".
Trolejbusy majú oproti autobusom veľkú nevýhodu v podobe vysokých zriaďovacích nákladov. A tie by musel byť ochotný niekto uhradiť. Tým niekým by z časti mohla byť aj EÚ, no výstavbu dráhy by muselo zabezpečovať mesto, nie súkromná firma (ktorou napr. SAD NR je). Aj keď som hlboko presvedčený o absolútnej vhodnosti trolejbusovej dopravy pre mesto Nitra (v prípade rozumne postavenej siete dokonca aj o ekomomickej (!) výhode), pri súčasných podmienkach a okolnostiach ma v tomto smere ovláda hlboký skepticizmus. Za vybudovanie trolejbusovej dopravy v Nitre som síce počul minulý rok vyjadriť sa jedného poslanca MsZ, no obávam sa, že je toho času kvapkou v mori názorov.
Do budúcnosti ma povzbudzuje len paradoxne minulosť. Kto si naštuduje históriu trolejbusovej dopravy na našom území, objaví, že sa doslova neustále od jej vzniku striedajú (rôzne dlhé a vždy z iných príčin) obdobia silnej podpory tohto druhu dopravy a na druhej strane nezáujmu o trolejbusy. Zhruba od roku 1995 sme sa prehupli do fázy ďalšej stagnácie. Ja len verím, že trolejbusy sa znova dostanú k slovu, tak ako už veľakrát predtým.
Nitra pri "pro-TR" vlne 50.-60. rokov zaváhala, pri ďalšej vlne rokov 80.-90. ju doslova minuli o chlp. Musíme si počkať na ďalšiu "vlnu" a tentokrát to dotiahnuť do konca
V Nr su ako tak vyuzivane, ale v Ba som si hned povedal, ze to skonci v priebehu niekolkych mesiacov. Ved som tam dokopy videl viezt sa dvoch ludi za celu dobu prevadzky ?
Človek, ktorý je hulvátom ku svojim potenciálnym zákazníkom, asi nebude veľmi kvalitný... (iní: málo práce, plané debaty, oproti tomu veľmajster Filo: aj vo voľnom čase).
Mimochodom, slovo invektíva je ženského rodu, skloňuje sa podľa vzoru žena, čiže osobné invektívy... Pokia%l máte záujem o zistenie môjho inteligenčného kvocientu, môžem Vám ho oznámiť do Vašej vaľactenej emailovej schránky, lebo chváliť sa tu bezdôvodne nebudem.
P.S.: Skus si sadnut nad mapu s pravitkom a meraj. Kazdy kilometer zamyslanej obojsmernej trolejbusovej trate stoji 20 milionov Sk. Kazdy kratky nizkopodlazny trolejbus stoji cca 12 a klbovy cca 20 milionov Sk. Ked sa dopracujes k vyslednej sume, porovnaj ju s rocnym rozpoctom mesta Nitra. To by ti malo dat odpoved na realnost vystavby.
Je to kedysi planovana (este za socializmu) stavba. Ci sa toho dozijete, nevedno. Urcite nie za tohto primatora, a ci za nejakeho ineho, je tiez vo hviezdach.
SAD Nitra si autobusy reklamami nelepí, má to v kompetencii celkom iná firma. A tej som už osobne toto vytkol a požadoval vyvarovania sa podobného "průšvihu" do budúcnosti. Nikto zo SAD si zadné transparenty pre radosť nezakrýva.
Takze vidim,ze oznacovanie autobusov na zadnej strane vobec nieje prioritou Nitrianskej MHD,pretoze aj autobusy mercedes z elektr.transp. maju cislo prelepene reklamou vid. dnes L34 odchod Sturova ul. 14.49h. Len tak dalej.... ?
Zdravím Vás pane. Volám sa Marián Filo a som majiteľom Vami tak "obľúbených" Šarkanov. Ak máte akékoľvek otázky a pripomienky na adresu mojej firmy a prevádzkovanej činnosti, prípadne na moju adresu osobne, nazbierajte odvahu a napíšte mi mail a nevylievajte si zlosť tu a anonymne. Moju mailovú adresu iste nájdete v každom čísle Šarkan news. Rád Vám zodpoviem na každú Vašu otázku a potom ju môžete prezentovať aj tu Vašim spolubesedujúcim kolegom. Zjavne máte asi všetci málo práce, keď dokážete mrhať časom na takéto plané debaty, ako som si mohol prečítať. Náhodne som sa k tomu dostal, nakoľko je voľný deň a mám aj ja chvíľu voľno. Napriek tomu vidíte, že sa zaujímam o dianie v biznise aj vo voľnom čase a aj preto som naďabil na toto Vaše diskusné fórum. Myslím, že Váš stres zo Šarkana pramení najma z toho, že registrujete narastajúcu obľubu cestujúcej verejnosti o náš druh dopravy, čoho dôkazom okrem iného je aj výsledok ankety uverejnenej na tejto stránke od 1.3. do 23.3., kde už 55% dotazovaných využilo naše služby, čo ja považujem pri 7 mesačnom prevádzkovaní za mimoriadny úspech...Na osobné invektíva, ktoré som tu čítal a ktoré iba dokresľujú inteligenčný profil Vašich spolubesedujúcich kolegov reagovať nebudem. S pozdravom Marián Filo
Ešte poznámku: zrejme nebude mať pre Vás význam reagovať na tento príspevok v tomto diskusnom fóre, lebo naozaj nemám čas zaoberať sa takouto činnosťou, preto naozaj očakávam Vašu reakciu na mojej mailovej adrese. Ďakujem za pochopenie.
ma niekto neprijemne skusenosti z vodicom autobusu NR 185 AP. Mna aj s priatelkou totiz 11.4. skoro presiel ns chodniku pri parkovisku SAD za aut. stanicou. Keby som tam nebol s priatelkou, tak... ?
Vcera sa v BA zrazili tri elektricky,mna by zaujimalo aka je nehodovost autobusov NR MHD,mne sa zda ,ze asi ziadna no nemam poznatky o tejto skutocnosti....