Autobus, ktorý si videl na prejazde, išiel zo stanice z linky 21 na svoj posledný spoj na linke 32 (pokiaľ sa nemýlim, v sobotu tam bol 284GA..alebo v nedeľu?). Toto by sa dalo vyriešiť jedine v prípade, že by za dispečerským počítačom v tom čase ešte sedela kompetentná osoba – vodič 21tky nemal ako tušiť, že 13tka je nepojazdná a dispečer, ktorý už bol k dispozícii len na mobile si nemohol zapamätať, že na víkendovej poobednej 21tke je prejazd... a hlavne, keď si voz videl na Bohúňovej, buď rád, že prišla záloha, stál by si tam o minútu-dve dlhšie
Tvoje uvažovanie rozhodne logiku má. Lenže to by muselo byť na dispečingu patričné softvérové vybavenie a niekto by cez víkend na tom dispečingu musel sedieť... ? Ale hádam aj to bude raz...
Dakujem za vysvetlenie.Len este jeden detail ma pritom napadol.V case cca 20:35 presiel zastavkou bohunova bohuzial v tej rychlosti som si nezapisal ECV bus mal napis prejazd.Neviem ci z logiky veci nemohol on zastupit tu pokazenu 30-ku usetrilo by to cas a myslim ze ste aj ekonomicky naftu kedze zo sturovej je to daleko a ten bus s napisom prejazd by tak ci tak spalil tu istu naftu na presun bohuzial neviem kde na prepravu osob!!!
Ten autobus len tak neteleportneš zo Štúrovej na Gorazdovu. A ak závada sa objavila tesne pred odchodom napr.20:20 tak určite šofer najskôr skúšal problém vyriešiť a ak to bol závažnejšie musel zavolať dispečerovi ktorý musel povedať zalohe nech vyjde z garáže. To už mohlo byť 20:32 a kým nasadol do busu a prišiel na Gorazdovu mohlo byť aj 20:45
Zdravim chcem sa spytat preco v sobotu 10.3.2018 prislo nahradne vozidlo namiesto pokazeneho autobusu cislo 30 s odchodom Gorazdova 20:21az s polhodinovym oneskorenim.Ani samotny kolegovia vodici netusili vobec ci to nahradne vozidlo prijde a spoj nevynecha!!!Na okraj nahradneho vozidla vodic ktoreho obdivujem si v tej rychlosti a strese ani nevsimol ze ma pozamkynane nastupne dvere!Takze zial aby toho nebolo malo este aj toto.Mam uctu k vasej prace kedze v mojej rodine pracovali dve generacie vodicov este za cias CSAD!Takze verim ze to bol len ojedinely lapsus z vasej strany.S uctou a pozdravom vas zakaznik.
V prvú marcovú stredu sa vydáme do Nórska a povozíme sa tamojšou autobusovou dopravou. Porozprávať o svojich skúsenostiach, ale najmä o knihe Ako som vozil Nórov, príde úspešný bloger a už aj autor Ondrej Sokol. Bude to isto zábavná jazda: v stredu o 20:00 v Rádiu_FM.
keď už je tu reč o Solarisoch, Sorkách atď. , bolo by možné na Nitriansku sekciu imhd dať anketu že v ktorom type autobusu sa verejnosti cestuje najlepšie? bola by to zaujímavá anketa ? viem že už to tu niekto raz spomínal ale tak ja len zo zvedavosti
Viď. prímestké solarisy, kde sa na sklo čaká 2 mesiace, prípadne klimatizácia sa opravuje tak že sa rozobere a potom ju nevedie postaviť naspäť a olepená zvnútra lepiacou páskou (339IH). Potom výmeny predných okien kde nevedie nalepiť okno bez toho aby ostala škara a potom fukalo do vnutra, rosilo sa a vo vyššej rychlosti piskal vzduch ako v ZSSK810
Áno, naše dva Solarisy sú z hľadiska komfortu pre cestujúceho asi najlepšie vozy. Solarismi by sa ale ČSAD SAD Connex Veolia Arriva Nitra ďaleko nedostala – skoro nikto na to nemá školenie, nevedia to opravovať, keď sa niečo pokazí, stojí to v ohrade a čaká na osud. Spolu s hromadnou kúpou Solarisov by bez pochýb musela prísť aj hromada poľských inžinierov, ktorí budú mať na to znalosti.