imhd.sk
Liptovský Mikuláš
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Nájdi linku, zastávku, vozidlo, text
Najbližšia zastávka
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
imhd.sk
Menu
sk
English
Registrácia
Prihlásenie
Registrácia
Prihlásenie
Aktuality
Užitočné informácie
Preprava zvierat
Zastávky na znamenie
Prepravný poriadok
Kontakt na dopravcu
Fotky a médiá
Diskusia
Vozidlá
Najbližšia zastávka
Jasná obloha
24 °C
sk
English
Liptovský Mikuláš
Bratislava
Banská Bystrica
Hlohovec
Košice
Martin
Nitra
Nové Zámky
Piešťany
Poprad-Tatry
Považská Bystrica
Prešov
Prievidza
Ružomberok
Senica
Skalica
Spišská Nová Ves
Trenčín
Trnava
Zvolen
Žilina
Slovensko a svet
Novinky e-mailom
Zadajte váš e-mail
Pridať
Facebook
Twitter
Instagram
Smartfónová appka
Autorské práva
Podmienky
Súkromie
O imhd.sk
Kontakt
Powered by
Copyright © imhd.sk, 2000 – 2025
Cestovné
poriadky
Plánovač
cesty
Mapy
Cestovné
lístky
Menu
Galérie
›
Update
› 80 rokov po: Hirošima (6.8.2025)
Konečná Hirodenu v Mijadžime pri prístave
Električky Combino boli druhým nízkopodlažným typom električiek v Japonsku (dodávané boli v rokoch 1999 - 2002)
Interiér električky Combino s miestom pre sprievodcu
Vzhľadom na to, že električky Combino jazdia na prímestskej trati, sú vybavené aj batožinovým priestorom nad niektorými sedadlami
Tarifné vybavenie cestujúcich umiestnené pri dverách
Sprievodca na svojom stanovišti v električke Combino
Sprievodcovia, pokiaľ sa nachádzajú v električke, pri odchode zo zastávky vždy sledujú situáciu na nástupišti
#713 z roku 1985
#3953 v blízkosti epicentra výbuchu atómovej bomby Little Boy
Električkové zastávky v Japonsku sú spravidla úzke, v tomto prípade aj pri turisticky exponovanom mieste tzv. Atómového dómu, pri ktorom sa nachádza epicentrum výbuchu atómovej bomby
Nástup do 27-metrových električiek radu 3950 je cez dvoje dverí, výstup cez troje
Konečná električiek pred železničnou stanicou má 3 slepé koľaje s rôznymi dĺžkami, na ktorých sa otáčajú štyri linky
#1016 z roku 2020 na konečnej pri železničnej stanici
Závora umiestnená na mieste, ktoré sa dá zjavne obísť, ale miestni ho aj tak rešpektujú
Električka #652 vyrobená v roku 1942 firmou Kinami zažila aj výbuch atómovej bomby v roku 1945, pričom v roku 2023 bola stále v prevádzke
#808 z roku 1990 a #1910 z roku 1957 (ex Kjóto #1925)
Hirošima má zbierku second hand električiek - vľavo električka #913 vyrobená ešte v 1920. rokoch pre Ósaku (tam #2638), vpravo vozidlo #602 z roku 1948 (ex Nishitetsu #502)
Električkové depo Eba
#806 na začiatku trasy linky 6
Posledná z pôvodne ósackých električiek hirošimského radu 750 vyrobená v roku 1940 firmou Kinami Sharyo
#754-02, 広島200か・1 82, Tokaichi-machi
Zastávka Kamiya-cho-higashi vybavená pracovníkom na výber cestovného
Výstavba novej električkovej trate na železničnú stanicu
Výstavba novej električkovej trate na železničnú stanicu
Výstavba novej električkovej trate na železničnú stanicu
Vyhľadávanie
Opis a lokalita
Číslo vozidla
Linka
Meno autora
Dátum od
Dátum do
Iba táto galéria
Vyhľadať
Návod pre pokročilé vyhľadávanie
nájdete tu
.
Triedenie
podľa dátumu
podľa evidenčného čísla, dátumu a linky
podľa dátumu uverejnenia
vzostupne
zostupne
Počet materiálov na stranu
100
200
500
neobmedzene
Zmeniť triedenie