Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Po tatranských cestách bude premávať americký školský autobus
http://busportal.sk/modules.php?name=article&sid=7147&secid=4
pokiaľ mám ja dobré info tak 20 CNG má byť pre RK+LM. Niektoré nízkopodlažné vozidlá zakúpené pre LM a RK pôjdú vraj do DK.
ja by som navrhoval takýto stav:
(v prípade ak by vyhral citelis (dúfam) ako v PD:

RK- 2x Citelis 12M
1x Citelis 12 CNG
8x Citelis 10.5 CNG
suma: 11ks

LM- 1x SOR NB12 CITY
3x Citelis 12 CNG
8x Citelis 10.5 CNG
suma: 12ks

DK- 2x Crossway LE (ex RK)
2x SOR NB 12 CITY (ex LM)

myslím že by to bolo fér, ako záloha v LM a v RK sú ešte B9XX Karosy .. ?
Reakcia na: irizar #271:
v nazve podaneho projektu sa nehovori o konkretnom meste, iba o MHD vseobecne. avsak projekt v poslednej vyzve neuspel (uspeli iba sadzv a dpmbb). dalsia vyzva je planovana na april 2011. takze ci sa nieco bude kupovat je este vo hviezdach...
Reakcia na: irizar #271:
overkill budu aj 10,5 m vozy v urcitych casoch ?
Reakcia na: Petto #270:
Určite pre obidve. Denná výprava v LM je 10 vozov, 20 kusov by bol overkill.
Reakcia na: irizar #269:
No kupovat novy klbak pre LM je zbytocnost, ale ked uz budu mat nejaku CNG plnicku , mohli by si odkupit za par centov nejaku bratislavsku Vrakosu B741 CNG , no len keby sa pokazila ci by ju vedeli aj opravit v LIORBUSE. Druha vec su aj narocnejsie podmienky v zime, ktore plynakom nehraju velmi do kariet.

Z toho tendra mi nie je celkom jasne, ci ide len vozdila pre MHD v LM ci aj v RK.
Reakcia na: kvorka #260:
Kĺbák je pre LM absolútne zbytočný. Za posledné trí mesiace som videl možno dva-tri spoje, na ktorých bolo sólo skutočne plné (na 95%, že by nepobralo som nevidel nikdy), a tie sa dajú riešiť optimálnejším cestovným poriadkom. Kúpiť drahý a smädný voz, ktorý by mal opodstatnenie len v špičkách pracovných dní... neviem, ale viem si predstaviť aj lepšie nakladanie z verejnými peniazmi.
Na druhej strane, tie 10,5ky ma tiež dvakrát nenadchýňajú... A hoci oceňujem, že SOR je mimo hry, Citelis tiež nie je práve výhra. Predpokladám že o MANoch alebo Citarách môžeme tak akurát snívať.
http://e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/20561?cat=8
Uchádzač predloženými referenciami preukáže dodanie min. 100 ks nízkopodlažných autobusov s pohonom na stlačený zemný plyn spolu za rok 2008, 2009 a 2010.
Reakcia na: kvorka #266:
Ved jasne, ze by bol preklad toho mojho navrhu ?
Z Podbrezin ( 8+9 preklad ) - rano 10,sedlo 30,pooobede 15, vecer 30
Z Vrbicae ( 1 + 9 preklad ) -rano 15,sedlo 30, poobede 15,
Reakcia na: Petto #264:
ak by bol aspoň preklad medzi L8 a 9 (alebo v súčasnosti 8,9,11) tak by sa úroveň dvihla asi aj o 50%...
Reakcia na: Petto #264:
len doplnim 12 metrove vozy - 3 vozidla na L9 ( z toho 1 v sedle prejazd na L8 ) , 1 voz na L4
Reakcia na: TeBeCe #263:
No to ma ani nenapadlo, lebo som predpokladal ze SOR vyrobi vsetko . Kdezto v Prievidzi su BN10,5 cisty nezmysel , v LM sa to da prezit, ak to nebude chodit na 8,9,11 a hlavne letnej vikendovej L13.

Neuvazuje sa aj v LM - MHD urobit nejaka racionalizacia liniek ako v RK . Lebo je tam milion liniek - pricom su aj take co idu len par krat za den . Okrem toho tie intervaly su na chu*a - taktny interval pojem neznamy v MHD
Moj navrh je
1 : OND-AS-Strojarne - ranna spicka 30, mimo spicky 60,poobedna 60, vikend 60 - len v useku OND -AS
2: Stosice -AS - spicka 60 , mimo 120 , vikend 120
3 zrus
4- Ilanovo- Plostin-AS - spicka 60 , mimo 120 , vikend 120
5 - AS-Bodice - spicka 60, mimo 120, vikend 120
8 Pod.-AS - Ranna 10/20 minut, sedlo 60, poobedna 30 , vikend 60
9 Pod - AS - paludzka - rano 30, sedlo 60 , poobede 30, vikend 60
10 to je tusim ako skolak
11 zrus
12 ponechat v sucasnom stave ???
13 sezonna linka v lete
Reakcia na: N/A #261:
a hlavne SOR neponuka 10.5 CNG ?
AQUA - SKI BUS - Tatralandia - Demänovská Dolina, Jasná od 4.1.2011 http://www.mikulas.sk/files/File/bus/grafikon.pdf
Reakcia na: Petto #259:
ten pomer 4:16 v neprospech štandardných autobusov je ako keby okopírovaný z Prievidze, takže aj výherca môže byť taký ? Otázka znie, či to bude mať vplyv aj na kvalitu MHD ako takej, lebo tie CP sú dosť zlé nato, aby to takýto vozový park zvládol. Z podbrezín by sa v špičke uživil aj kĺbák, ja by som pre LM asi al pomer:
2 kĺbové autobusy, 10 štandardných a 8 midibusov.
Reakcia na: TeBeCe #258:
Nevidim nikde podmienku no pocet vyrobenych CNG vozidiel za minule roky , cize mame vyhercu ? . Ja len dufam, ze nepride NBG12 - lebo to je uplne nevhodne vozidlo ( zbytocnymi 4 dvermi ) pre LM MHD . Jedina vyhoda je vacsia kapacita ako BN12. Tipujem to na plynove BN10,5 a BN12 , hoc by sa v spicke uzivilo na podbrezinskych linkach aj nejake 15m vozidlo.
http://www.e-vestnik.sk/#EVestnik/Detail/20305

STRUČNÝ OPIS ZÁKAZKY ALEBO NÁKUPU (NÁKUPOV)
mestské nízkopodlažné autobusy s pohonom na stlačený zemný plyn - počet 20 ks. 16 ks dĺžka autobusov 10,5 m a 4 ks dĺžka autobusov 12,0 m
Zmena linky MAD 505014 v L.Mikuláši
Linka 505014 - Tesco-Podbreziny v L.Mikuláši bude počas sviatkov, v období od 20.12.2010 do 1.1.2011 premávať podľa pripojeného cestovného poriadku.
http://www.sadliorbus.sk/aktuality/505014_201220100-01012011.pdf

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.