Reakcia na: milan001 #182:
Tá odpoveď je pochybná, ale v podstate na tom nič nejasného nevidím. Pochopil som to tak že SAD Trnava si tie autobusy prenajala (a nepochybujem že Liorbus na tom zarobí slušne, pretože Trnavákom v Přerove tieklo do topánok a boli ochotní plesnúť sa po vrecku) a v prípade spokojnosti ich odkúpi (resp. už odkúpila) Čo sa týka Citelisu, ten je v LM kvôli tomu že mesto by asi nesúhlasilo s tým aby Mikuláš zostal bez nízkopodlažných vozidiel. Doteraz som síce žil v tom, že z autobusmi kúpenými za dotácie od mesta sa takto čachrovať nesmie, ale asi som sa holt mýlil...A ohľadne toho, že SOR je shit... tak NB12 asi naozaj nebude bohviečo, ale čo som sa bavil s vodičmi prímestských C10,5, tak tie vozy vychvaľovali do neba. Spoľahlivé, úsporné...
Re #183 TeBeCe: ??? Ako sa preboha mohli výrazne zvýšiť náklady vďaka novým autobusov? Možno tak prevádzkové v porovnaní s B952E, ale celkovo... A aké dlhy? Obstaranie, údržba a servis vozidiel sú oprávnené náklady a ako také by ich mal objednávateľ Liorbusu preplácať... To bude nejaká blbosť.
TeBeCe