VehiclesBuses › SOR BN 9.5


SOR BN 9.5 #6702

Fleet List

SetTypeFleet numbersManufacturedInto ServiceWithdrawnQuantity
1. SOR BN 9.5 6701 – 6705 2013 2014 5
Total: 2013   5

Technical Data

Length:9600 mm
Width:2525 mm
Height:2950 mm
Height of floor:360 mm (1. - 2. dvere)
800 mm (3. dvere)
Wheelbase:4450 mm
Doors:3
Number of seats:26 + 1 invalidný vozík
Number of standing places:41
Design load:67
Engine:Iveco Tector (Euro 5 EEV)
preplňovaný naftový radový šesťvalec s priamym vstrekovaním
Continuous power output:185 kW / 2500 rpm
Maximum torque:850 Nm
Transmission:Allison, automatická 6-stupňová so zabudovaným retardérom
Axles:predná: SOR BN 004, nezávislé zavesenie kolies, lichobežníková konštrukcia
zadná: DANA Spicer G150, tuhá, s jednostupňovou redukciou, hnacia
Tyres:predné: 285/70 R19,5 (7,5 x 19,5")
zadné: 285/70 R19,5

Vehicle catalogue

6701 6702 6703 6704 6705

  • Number of vehicles in service: 5 (100%)
  • Number of withdrawn vehicles: 0 (0%)

Legend

6705vehicle in service

Comments

Login: Password:

🙂😃😁😂😅
😆😉😊😋😛
😎😗😍🤪🙃
😶😐😏🤔🤨
🙄😣😥😮😲
🙁😕😖😫😞
😭🤐😴😬😨
😱😵😠🤬🤑
😷🤒🤕🤮😇
🤓😈💀👽🤖
❗❓💗👍👎

You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 8 MB).
You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.

Dispecer31.8.2014 16:15 #51 Re:
Reply on #50 od myslavcan:
Rada BN/CN je zadkom to isté ako rada B/C... ?
myslavcan31.8.2014 6:20 #50 Re:
Keď si tak pozerám fotky bratislavských BN9.5 tak rozmýšľam o tom, v akej výške nad vozovkou sú sedáky sedadiel vo vysokopodlažnej časti... A ako by asi dopadlo porovnanie so sedadlami tesne pred motorom NB12/NB18, respektíve s B732 alebo Ik280...
henko15130.8.2014 20:54 #49 Re:
Reply on #48 od tbus:
No stopka je aj dopyt.
tbus30.8.2014 0:27 #48 Re:
Dnes som sa viezol tym midibusom a vnutri som nenasiel tlacidla otvarania dveri, iba stopky,... to myslia vazne? ?
Kona20.8.2014 12:10 #47 Re:
Reply on #46 od Yogi616:
Keď už je fakt tak málo ľudí, tak aspoň elektrobus nech tam dajú. O jedného vypúšťača exhalátov menej? ?
Yogi61619.8.2014 13:53 #46 Re:
Prečo nesúhlasíš so Šacou? Na linku 26 sa to niekedy úplne hodí. Ak tam sú už nové NB12, tak prečo nie jeden midibus?

A k tým displejom u SOR NB18. Panely do zadnej časti, teda do vlečky, sa momentálne ani neplánujú domontovať (dokúpiť).
Kona3.8.2014 20:07 #45 Re:
Reply on #43 od Apeer:
So Šacou a zvyšným vozom nesúhlasím?
Dispecer3.8.2014 19:21  +1#44 Re:
Reply on #41 od Kona:
5 je zatiaľ skrytých.
Apeer3.8.2014 19:14  +1#43 Re:
Jeden Saca, jeden celodenna 22, 2ks delena 22 a jeden ostane podaromnici? 🙂
Riks3.8.2014 19:10  +1#42 Re:
Reply on #41 od Kona:
Vysvetlenie pre nádejných inžinierov: v garáži bol videný voz s najvyšším #4756, do prekladu: sú tu všetky Sory NB 18. Keby som bol vedel, tak vám spravím fotku ako vedecký dôkaz. Do evidencie na imhd sa dopisujú postupne, to reklamujte u niekoho vyššieho.
Kona3.8.2014 18:59  +1#41 Re:
Reply on #40 od Dispecer:
V evidenčnom stave je ich iba 51 evidovaných. 5 NB18-ok chýba?
Dispecer3.8.2014 18:56 #40 Re:
Reply on #39 od Kona:
Sú tu (snáď) všetky, len akosi ešte nie sú všetky v premávke.
Kona3.8.2014 18:38  +1#39 Re:
Reply on #36 od Riks:
Ja sa orientujem podľa evidenčného stavu tu na imhd.sk? Fakt je tu teda už všetkých 56 NB 18-ok?
tbus3.8.2014 18:23 #38 Re:
Reply on #33 od Kona:
Tabule a označovače majú namontované už niekoľko týždňov... teda na emtest sa nečaká ?
2TheMHDmarek33.8.2014 18:11  +1#37 Re:
Reply on #36 od Riks:
Mali by prísť ešte elektrobusy ak sa nemýlim...
Riks3.8.2014 17:54 #36 Re:
Reply on #33 od Kona:
Coho ma prist 5 kusov? NB18 tu su vsetky, hrbate tiez.
Kona3.8.2014 17:44 #35 Re:
Reply on #34 od Dispecer:
? ? Tak tu je pes zakopaný? ?
Dispecer3.8.2014 17:39  +1#34 Re:
Reply on #33 od Kona:
No, ony hlavne ešte akosi nemajú EČV (aka ŠPZ)...
Kona3.8.2014 16:51  +1#33 Re:
Reply on #31 od tbus:
Keby tomu bolo tak ako píšeš, tak aspoň ten jeden by dávno jazdil. Ale keďže sa s nimi nič nerobí, tak sa čaká na ten poondiaty EM-TEST. Ešte doteraz majú posledné NB18 len jeden bočný displej, jeden vnútorný displej a jednu čítačku pri dverách a to ešte má prísť 5 kusov + 5 elektrobusov.

A to že podnik nevie čo s nimi a nemá šajn kde ich nasadiť je jeho chyba. Ja by som kľudne menoval 5 abus služieb (možno aj viac), kde by ich kapacita úplne stačila. To isté potom aj u elektrobusov (s ohľadom na kapacitu a kilometrickú dĺžku služby)? ?
Rudyke9023.8.2014 16:43 -3 +1#32 Re:
Reply on #31 od tbus:
Hm, tak to najprv DP objedná určitý typ voza - a potom hľadá k nemu "vhodnu" linku, či využite? Trochu naopak postavene, nie? ? No môj názor je, že napr 28, či 33 by mohol v pohode obsadiť tiež.. Niesu tie linky až tak veľmi "prepchate" cestujucimi.. ked už niet kde ich využiť..