Reply on: *SOLARIS* maniak #9075:
Nie je to tak. Oni v tom niektori maju cisty zmaetok. Lebo aj ked maju manual a tabulku kodov, prehazduju oboma smermi nielen ciel, ale aj linku. V kodovom oznaceni maju linky tieto kody:
RA1 - 810
RA2 - 820
RA2a - 822
RA3 - 830
RA4 - 840
RA5 - 850
RA5a - 852
RA6 - 860
RA6a - 862
RA7 - 870
RA8 - 880
K nim su pridelene ciele - Linka 810 = ciel 810 (USS), ciel 811 (Pereš).
Lenze najdu sa vodici (a su to prevazne RA-ckari, nie mestski), ktori ako som uz povedal menia zakazdym nielen ciel, ale aj linku. Cize do USS idu s nahodenou linkou aj cielom napr. 860 (zobrazi sa RA6 VA USS) a naspät nahodia linku aj ciel 861 (zobrazi sa 86 KALINOVSKÁ). V skutocnosti by sa malo zobrazit linka 861, ale "1" sa uz nezmesti, niet pre nu na ploche panela miesto. Na vnutornom paneli ale svieti pekne 861.
Toto sa uplne bezne deje aj pri popoludnajsich posilovych spojoch linky 29 od Namestia osloboditelov do Kavecian, ktore vykonavaju RA-cky. Bezne tam vidno linku 291. Alebo na linke 11 vidno linku 111 a pod.
Zachvat: povedz mi, je ten prehladny system kodov skutocne taky problem pochopit? Ak to zvladaju vodici v Prahe, Brne, Ostrave, Blave, ... preco u nas poniektori nie? Vy medzi sebou sa vzajomne neupozornite, ked vidite, ze tam ma kolega nejaku capinu? Lebo na KD ano, preto sa pytam...
Záchvat
1. Ten stručný návod je podľa mňa komplikovaný. Keď predsa nahodím linku, tak nepotrebujem nahadzovať žiadny cieľ (zvlášť keď v službách je v tomto číslovaní riadny zmätok) ale navolím si rovno 6 a šípkami si vyberiem smer hlásenia. Tam niet čo pokašlať.
2. To umiestnenie BUSE je totálne nešťastné, ten kto to robil, v živote nesedel za volantom a neovládal to napríklad hoc aj za jazdy a to je treba často krát (časová tieseň, korekcie atď.) Výnimkou je len Karosa.
3. Veľa vodičov na to nevidí, respektíve potrebuje k tomu okuliare. Ale budú ti prd platné, keď to antireflexné sklíčko sa ti aj tak leskne...
4. Upozorňujeme sa pokiaľ to je možné, ale veľa vodičov už také výjavy jednoducho ignoruje. Ešte stále niektorým busom jednoducho ukazuje každá tabuľa čosi iné...
Teraz k nám nastupuje kopec nových vodičov, choď sa ich osobne spýtať, čo im vraví BUSE. Vedia len to, že ho majú používať, ale ako? Chodia sa pýtať po konečných... ale keď to ma kopec iných starostí, tak mu to vysvetľuj...ale prosím...mali sa o to viac zaujímať na zácviku.
Ja si nemyslím že sato nedá, len ta chuť chcieť tu chýba a nielen u vodičov...