Reply on: Diggi #9086:
Myslím že v autoškole ma vodič iné starosti... a neviem o tom, že by sa robil nejaký kurz. Ale jazdia tuším nejaké kondičné jazdy a to by sa aj dalo. Nie sme horší ako Praha, v míňaní peňazí sme dokonca najlepší... ? Re #9084 1018: Opakujem sa , ale upozorniť by mohli aj cestujúci. Keď upozornia mňa, tak im poďakujem, (podľa toho ma spoznáte) pretože ma aspoň uistia, že to sledujú, keď už je to pre nich.
P.S: Ak ich nejaký kolega za to niekde pošle, tak sú povinný rešpektovať pokyny dopravcu... ?
Záchvat
1. Ten stručný návod je podľa mňa komplikovaný. Keď predsa nahodím linku, tak nepotrebujem nahadzovať žiadny cieľ (zvlášť keď v službách je v tomto číslovaní riadny zmätok) ale navolím si rovno 6 a šípkami si vyberiem smer hlásenia. Tam niet čo pokašlať.
2. To umiestnenie BUSE je totálne nešťastné, ten kto to robil, v živote nesedel za volantom a neovládal to napríklad hoc aj za jazdy a to je treba často krát (časová tieseň, korekcie atď.) Výnimkou je len Karosa.
3. Veľa vodičov na to nevidí, respektíve potrebuje k tomu okuliare. Ale budú ti prd platné, keď to antireflexné sklíčko sa ti aj tak leskne...
4. Upozorňujeme sa pokiaľ to je možné, ale veľa vodičov už také výjavy jednoducho ignoruje. Ešte stále niektorým busom jednoducho ukazuje každá tabuľa čosi iné...
Teraz k nám nastupuje kopec nových vodičov, choď sa ich osobne spýtať, čo im vraví BUSE. Vedia len to, že ho majú používať, ale ako? Chodia sa pýtať po konečných... ale keď to ma kopec iných starostí, tak mu to vysvetľuj...ale prosím...mali sa o to viac zaujímať na zácviku.
Ja si nemyslím že sato nedá, len ta chuť chcieť tu chýba a nielen u vodičov...