Dopravak: pokial sa moje pamatove bunky nemylia, tak od 2.9.2003 je v sluzbe 70015 1. cast skratena o polkolo s odchodom z lingova 8.33 a s prichodom na kvp, klastor 9.13 ako L71 a nahradena 31tkou, ale neviem ktorou sluzbou
Ahá, takže to spadla ochrana proti prejdeniu. No teda... Ja som si ju obzeral, ale nenapadlo mi pozerať sa pod voz... Myslel som si, že je to niečo po elektrickej stránke.
Sarko : 392-ke spadla metla (alebo jak sa to volá) a zasekla sa medzi vozidlo a asflat, ktorý v tom úseku vytrča nad koľaje. O 20 min. odtiaľ odchádzalo auto so zbíjačkou. Fotil som ale smerom na Slovan.
no, pokial nebudem v robote, tak nie je problem, len v robote zvyknem byt 12 hod, cize to absolutne potom nestiham ale ked mam volno, tak nie je problem
Rozlišuj prosím medzi zmysluplnosťou linky a zmysluplnosťou intervalu. Stará L5 plnila jedinú funkciu - spájala Južnú triedu s Moldavskou cestou a Triedou SNP. Nič iné neplnila. Ktorákoľvek jej ďalšia funkcia bola nahraditeľná inou linkou. Okrem toho bola zbytočne dlhá a tým pádom sa pomerne ťažko koordinovala s inými linkami.
Pre obnovenie L5 nepoužívaj argumenty typu, že L9 je preplnená, lebo tam je riešením skrátenie intervalu a nie zavedenie novej linky. Pevne verím, že sa aj Košice dožijú prestupnej tarify. Potom sa aj Košičania budú musieť naučiť, že liniek má byť čo NAJMENEJ a intervaly na nich čo NAJKRATŠIE. Za týmto účelom bude musieť veľa súčasných liniek zaniknúť. A kiežby zanikla.
Takéto zásadné debaty by asi skôr opisovači výpravy videli v diskusnom fóre. Zaberáme im miesto
Sarko