tie lampy su uz odpilene, tak snad ich casom daju ku novemu prechodu.. v povodnej polohe bol ten prechod dost nestastne, kedze cez stojaci autobus nebolo vidiet, vznikali tam kolizne situacie aj vtedy, ak autobus vychadzal zo zastavky, a niekto bol prave na prechode (v mrtvom uhle, ak prechadzal tesne popred bus)
Neviem, ale pochybujem keďže včera večer o 23:00 ešte na sofijskej neboli ani označníky a ešte ani dlažba položená (pochybujem že tie kocky naukladajú za jeden deň). A ďalšia vec čo ma zajíma ako to bude s prechodom na Sofijskej, keďže obrubník je znížený tesne pod zastávkou smerom na Ťahanovce. Pôvodne bol prechod pod zastávkou smerom do mesta, kde sú osadené aj lampy pre prechod. V bývalom prechode je teraz zastávka ale lampy tam stále sú.
Busy smerom do mesta už premávajú cez Ťahanovce v pôvodnej trase cca hodinu (Zaujímalo by ma na základe akých cestovných poriadkov - či ešte starých do 4.9.2016 alebo už nových od 5.9.2016). X-ka chodí zo zastávky Bruselská>Budapeštianska>Sofíjska, kde vyloží ľudí>a pokračuje cez Ťahanovce bez zastavenia na Bruselskú.
Včera krátko po 18tej pri nehode 2 áut na Havlíčkovej vrazilo jedno z nich do zábradlia na zastávke smer centrum, pričom ostalo pokrivené a rozbitých 6 skiel...
Klídeček. V Košiciach ťažko hovoriť o tom, na ktorých linkách čo jazdí, skôr v ktorých skupinách služieb čo jazdí. A tento krám, ktorý si videl bol v službe "osemnástka prvá", ktorá poobede ešte robí nejaké poldruhakolo na linke 55.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
rpopo