Bĺĺĺĺbosť, vodič otvori iba 1. dvere a neoblafne ho nikto , dôvod na zrušenie? ani Troliky nie su stale plne, napr. prve 2 zastavky zvykne byť bus furt prazdny, fakt by som nevidel dôvod ani keby toto bola pravidelna hlaška na L11 a za to že to chodí na naš známy Lunnik 9, neznamená, že je to linka na ktorej za deň štiknu listky iba 5 spoluobčania
Ja by som skôr strašil falošnou reviziou listkov, teda kontrolu, už som zvyknuty na bratislavsky BS100 busáček kde je "revizia" , tak už aj ja takto trepem
Mne sa ale najviac páči: "Kontrola cestovných lístkov" , stym sa da nasrať človeka, keď šofer vyhlasi, že nastupuju pánove MHDčka ala revizori, a pri tom to je iba urobenie srandy z ľudi, nasere no ?
tedomy sa kazia štandardne, v poslednom čase však jazdia všetky, ktoré sú čo i len trochu pojazdné, tak sa môže zdať, že je toho viac... štandardne by ich malo byť vonku iba 8, ostatné sú dispozičné, a tomu zodpovedá aj ich biedny stav
Samozrejme. Trolejbusár už pro zdvíhaní zberačov prichádza do kontaktu s napätím, ďalej musí vedieť čo a ako pri znížení izolačného stavu a električkár manipuluje s odpojovačom trolej/zem.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Apache