Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
A ako je vyriešené nastupovanie na Idanskej ? Nebudem tu písať konkrétne čísla vozov, keď príde PXko, nastupuje sa do 6tky cez koľajnice, celkom logicky. Potom príde KTčko, tam sa už ale nastupuje v protismere. Príde iné KTčko a otvorí dvere na oboch stranách. Kto sa má z toho vyznať ? Bolo by fajn to vysvetliť vodičom, ja tiež nemam hlavu len nato aby som si podľa xichtu vodiča a typu električky pamätal, kto mi kde otvorí dvere.
Reply on: TA #58410:
U elektriciek sa pouzili, u Xiek sa nemohli.

x6 vo februari obchadzala NO po ulickach, to by medzi NO a Krajskym sudom bolo neuveritelnych 7min, navyse linka 10 je uz v inych casovych polohach a teda x6 bolo treba skoordinovat s dnesnou 10, aby vytvorili pravidelny nasledny interval NO - SpP, nech sa da prestupovat z/na linku 9.

X9 by nam dnes jazdila zbytocne cez Mlynsku bastu..
Reply on: Author #58404:
Nemohli sa použiť údaje z pôvodnej výluky, keďže mala rovnaký rozsah, ako má tá súčasná?
šiel som dnes vo voze 420 na linke 6 v smere na Idanskú, je chválihodné,že je tam špeciálny gong oznamujúci prestup a kde linka končí,no bohužiaľ hlásenie je presne opačné- v smere na Idanskú pri pavilóne zahlásilo že linka končí pri amfiteátri
Reply on: Iv #58406:
R7+6+9 maju cca 5min nasledny interval na Terasa v oboch smeroch vacsinu dna.

Na 6ku v i=10min neboli km a myslim ani R7 netreba kapacitne doplnat.
Reply on: Iv #58406:
okolo 7:30 vykapala pri magistráte 419+420, tak asi znova niečo ostalo stáť...
Interval 10-20-10-20, teda vynechaný spoj na linke 6 každú polhodinu je kvôli R7.
R7 o 9:37 z MMK smer Amfiteáter nešla, potom 9ka len preletela okolo zastávky, a za ňou 6ka a ďalšia 9ka s 8 min meškaním...vyzerá to tak že minimálne 22 min nešlo nič....
Inak to prečo má 6ka taký divný interval? /10 -20-10-20/....no, tá 9ka nás práve vykopla na amfiku, že si máme prestúpiť do ďalšej 9ky, čakanie 5 min....
/za zmienku stojí aj provizórny chodníček k NAD v strede parkoviska, to sa oplatí vidieť/
Reply on: veteran #58400:
Ano, je ich viac. Vrati sa to niekedy po sviatkoch, spolu s dalsimi suvisiacimi upravami v objednavkovej doprave.
Reply on: Rudyke902 #58401:
V stvrtok vecer sa rozhodlo, ze sa nespustia vsetky E trate naraz, ale sa pojde do provizoria. A teda zacala sa spracovavat uplne ina verzia vyluky, nez co bolo nachystane. Najprv bolo treba pripravit chronometraze, koordinacie, CP, obehy vozidiel, exporty na web, ci palubaky. Teda tie spominane databazy mohli byt podla mojho odhadu hotove tak najskor nedelu vecer a az potom sa mohli zacat nahravat.. Mozno by som zvolnil ten kriticky ton, bez poznania vsetkeho, co taka zmena vypravy obnasa.
Reply on: Crossfire #58402:
Nemusíš. Známe své lidi...?
Reply on: Rudyke902 #58401:
rad by som ti nato nieco napisal, skoda, ze nemozem .. podstatne je ale to, ze do toho vobec nevidis a dristas .. chyba nebola na strane DPMK, kedze vsetky data boli pripravene uz v nedelu rano .. doslo k systemovej chybe pri prehravani dat kvoli zmene datumu platnosti udajov, ktory v priebehu dopoludnia vyriesili zo Ziliny na dialku a do polhodiny boli prehrate vsetky dotknute vozy ..
Reply on: tbus #58398:
,,,, no je ta "operativnosť DP", ak od piatku už boli CP a aj trasy jasne - a niektoré vozy jazdili ešte dnes ráno "označene" tak ako tu bolo spomenute a videne na linkách .. (papieriky - tabuľky, bez displejov, či z displejami ukázajucimi nepravdivý udaj?? ) hm ... asi bol krátky víkend na nahrávanie databáz, či nových udajov.. ?
Reply on: Author #58399:
Je nejaký dôvod na to, že po stahnutí služieb skupiny 40-0 z linky R4, sa na linku 19 nevrátila D4004, ale stále ju tam supluje D4228 s pomerne slušnou porciou jalových km?
Reply on: tbus #58394:
Dakujem tbusovi za vysvetlenie. Tento rok bolo naozaj tolko aktualizacii chronometrazi (plati sietovy princip, teda k sa zmeni medzizastavkovy usek - mali by sa zmenit vsetky tadial prechadzajuce linky), koordinacii casovych poloh nadvaznych/subeznych liniek, tvorby novych CP, obehov vozidiel i sluzobnych zadeleni, ako za minimalne poslednych 7 rokov dokopy.

Pri kazdej novej vyluke sa najprv vyhodnotili meskania dotknutych liniek a az nasledne prerabali CP. Napriek maximalnej snahe, nie je mozne vzdy operativne zapracovat kazdy novy poznatok o meskani, kedze treba mat priority, pretoze kvoli 1 meskajucemu spoju na 27 a prip.novemu obehu vozidiel nepripravit dalsiu etapu vyluky by nebolo zodpovedne. Ale dakujem aj za postreh o meskani konkretneho spoja linky 27, urcite i toto sa vyhodnoti a bude sa hladat riesenie. Len treba brat ohlad aj na to, ze je to 1 z cca 4000 spojov v MHD/pracovny den.
Reply on: TA #58396:
V niektorych vozidlach bol problem s nahravanim novej databazy, rano sa to riesilo a postupne sa nahravali nove udaje do palubakov, cca od 9tej by uz mali ist normalne (podla toho kto kedy restartoval PC).
5608 - X7 - opacny smer na tabuliach

X9 kompletne bez IS. Na tabuliach NAHRADNA DOPRAVA a papierik X9
814 – kompletne vypnutý informačný systém vrátane označovačov
816 – vážne jazdí po Idanskú?
Reply on: tbus #58392:
Paly, diky za tento prispevok.. aspon dakto tu vnima realitu a nezije svojim zivotom.. ?
Reply on: Rudyke902 #58393:
Posunutim odchodu rozbijes pravidelny interval - nevyriesi to nic, riesenim by bolo mozno predlzenie vyrovnavacieho casu na konecnej, co znamena ze by ten spoj musel vykonat dalsi autobus, co je v spicke problem najst taky autobus, pretoze vtedy jazdi uplne vsetko. Ak by sa aj o tomto case nasiel volny autobus, bude notne poposuvat aj ostatne spoje a prerobit vozidlove cestovne poriadky minimalne na linke 27 a mozno aj na inej linke (keby sa to riesilo prejazdom), co je praca na dlhsie a nejde to len tak zo dna na den. Momentalne sa riesia dolezitejsie veci kvoli dalsim etapam vyluk, ako mimoriadne meskanie jedneho spoja, navyse takeho, ze dve minuty po tomto spoji ide linka 18, ktorou sa da alternativne cestovat rovnakym smerom a cestujuci nemusi kvoli tomu cakat a mrznut.
Reply on: tbus #58392:
Ja som len reagoval na tvoju "odpovedˇ" k tej pripomienke ohľadom toho "meškajuceho", alebo nevypraveného spoja (v očiach cestujucich ) skoro každé ráno - ako tam bolo spomenute - ty si odpísal "asi" čo je príčina a aky je stav - no odporučil si písať pripomienku priamo na MHD - lebo tu to nikto nevyrieši ... Ja som len chcel napísať, že oni v DP by to už dávno mali vedieť ako ten spoj jazdí, či nejazdí každé ráno, alebo prečo tak jazdi ako jazdi - a asi by nemali čakať kym im niekto napíše ohľadom toho spoja - ale snažiť sa to vyriešiť - aspoň tak aby "v očiach cestujucich" ten ktorý spoj nebol ako "nevykonaný" .. Neviem v tomto konkrétnom prípade ako dlho ten stav trvá - či sa jedná o posledné dni, či je to celý mesiac a či je snaha to nejak "prispôsobiť" dopravnej sytuácii (ja necestujem s tým spojom ani tým smerom), len ak to vieš "ty" že čo je asi za dlhodobý dôvod, mali by to vedieť aj v DP a snažiť sa to napraviť (v tomto prípade posunutím odchodu CP - ak je to tak ako píšeš ty, že ten voz robí kolečko a nemá šancu sa vrátiť v časovom intervale aby stihol svoj odchod) ..


No a celkove k tej "operatívnosti" DP by sa dalo písat oveľa viac, nemám ten pocit ako ty že riešia každu zmenu operatívne - v prípade mimoriadnej udalosti určite nie, a mám aj pár skúsenosti - no to ale sem písať nebudem, nieje to k téme toho príspevku od "TRALALA" ...

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.