Rozvoz ľudí po konci Bielej noci, t. j. nočáky N1 a N2 o 2:00, bol totálne nezvládnutý.
Bol skutočne taký veľký problém, aby vodiči z N4011 a N4013 vzali na to jedno kolo kĺbové autobusy? Obe služby mali dlho predtým dispozičnú zálohu, z garáže odchádzajú tesne po 1:50. Ak by sa dispečer unúval ísť hoci aj o 1:45 pozrieť na zastávku na Námestí osloboditeľov, zistil by, že kmeňové vozy NB 12 tam budú proste málo.
Aby sa do nočáku na Palackého museli nasilu rvať ľudia, tak to je nonsens. Jeden z dvoch dní v roku bolo toto treba ustriehnuť, nestalo sa. Naďalej sa len utvrdzujem, že cestujúci ako platiaci zákazník, je len obyčajný substrát.
Perličkou bol #5730 na N1, ktorý mal poruchu predných dverí a prakticky všade ich bolo treba pritláčať, aby sa dookola neotvárali. Takýto voz sa vypravuje v noci, keď mám k dispozícii prakticky celý vozový park? ?
Bol skutočne taký veľký problém, aby vodiči z N4011 a N4013 vzali na to jedno kolo kĺbové autobusy? Obe služby mali dlho predtým dispozičnú zálohu, z garáže odchádzajú tesne po 1:50. Ak by sa dispečer unúval ísť hoci aj o 1:45 pozrieť na zastávku na Námestí osloboditeľov, zistil by, že kmeňové vozy NB 12 tam budú proste málo.
Aby sa do nočáku na Palackého museli nasilu rvať ľudia, tak to je nonsens. Jeden z dvoch dní v roku bolo toto treba ustriehnuť, nestalo sa. Naďalej sa len utvrdzujem, že cestujúci ako platiaci zákazník, je len obyčajný substrát.
Perličkou bol #5730 na N1, ktorý mal poruchu predných dverí a prakticky všade ich bolo treba pritláčať, aby sa dookola neotvárali. Takýto voz sa vypravuje v noci, keď mám k dispozícii prakticky celý vozový park? ?
Mike