V stredu kolo 15h som čakal pri sude na bus a doprava nebola vobec zhustená. Taká vikendová, až sviatková. Niečo na spôsob ked sa koná MMM. Vedšina aut sa tomuto useku vyhybala. Sem tam nejaké auto prislo z Moldávskej od kruhaku ale fizli pokutovali odpočenie z Toryskej do ľava ?
ono tých autobusov je dosť, len ich teraz nemá kto obsluhovať, a keď aj má, len sú trochu menšej kapacity ako by sa žiadalo... doraz električkári dorobia kurz na autobus a bude dosť.. len treba vydržať pár mesiacov
No a načo by aj bola... Na tej linke už nebolo vypravených viacero spojov. Čo by sme chceli, keď včera vodič na linke 25 hlási poruchu na elektronike a že má len 25-minútovú prestávku. Za ten čas mu to dať dokopy nevedia a že bude potrebovať zálohu. Z dispečingu dostal odpoveď, že "zálohy nemáme".
Napríklad dnes:
51 04 5: 6:58 z Bruselskej: nič
51 02 5: 7:05 z Bruselskej: nič
51 01 5: 7:11 z Bruselskej: hurá, konečne aj 51ka prišla
10 01 1 (N): 7:12 z Madridskej: #3526, záloha, veď prečo nie, teliatka sa potlačia
40 12 4: 7:17 z Bruselskej: samozrejme, prišlo, prejazd zo železiarní
51 04 5 na linke 10 o 7:30 z Madridskej: nič
tvoja demencia nepozna hranic .. v ZIVOTE si elektricku nesoferoval, tak tu prosim ta taketo veci nehodnot .. nevies si predstavit aky je kurna pruser, ked sa dostanes do smyku .. mozes mi tu kludne oponovat, ze vodici elektriciek by mali byt profesionali a mali by vediet ako reagovat .. ano, vsetci to velmi dobre vedia, ako reagovat .. no nie vzdy je to az tak jednoduche, ako sa to TEORETICKY zda .. pri nudzovom zabrzdeni sa pouziva kolajova brzda, avsak aj pri tej ti niekedy chytia celuste/kotuce a urobis plochu (btw, ked ju pouzijes, tak tu uz nejaku chytrolin napise spravu na 20 riadkov ako dementny vodic brzdi kolajovymi brzdami....) .. a ked si pred vyhybkou, ktoru ti neprehodilo alebo potrebujes nudzovo zastat pred chodcami, tak ti garantujem, ze nemas cas uvolnovat brzdy a nanovo zacat brzdit .. tak si tieto svoje teoreticke hluposti a uvahy prosim ta pis do poznamkoveho bloku, a nie tuto na forum, fakt to nie je zaujimave .. a utocit na Varia, to uz tiez prestalo byt vtipne ..
To všetko čo si napísal (dôkladne) to všetko mi je známe,, no je mi stále divné - ak tie Varia už majú tu protismykovu ochranu ako si napísal - nemalo by sa dostať ani pri prudkom brzední teda koleso do takého "stavu" aby šmykom šlo po koľajach a tym došlo k tej "ploche" na ňom,, Ak nečakane potrebuje vodič zabrzdiť prudko, používa sa predsa koľajova brzda. Pieskovače maju všetky typy vozov jazdiacich u nás, a všimol som si že vodiči na konečných ich často doplnaju..
No ako to celé vnímam tak príčina a väčšina tej zodpovednosti je len a len na vodičovi (ako brzdí, či si doplní piesok, či nahlási poruchu a odstaví voz atd.) Je to ale preto zaražajuce že sa to stalo na najnovšiom a aj najmodernejšom voze ktorý je v premávke už.. ?
Co sa tyka klepania na kolesach, hovori sa tomu plocha,preto to klepoce.plocha vznika pri smyku vozidla=kropenie,listie na kolajniciach a podobne. Lf2 su vybavene protismykovou ochranou takz. Sklz! Ide len o to,pod prvymi sedadlami su umiestnene pieskovace,ktore sypu piesok automaticky ak sa vario dostane do sklzu_smyku.ide len o to ci ten piesok sa tam nachadza,lebo ak nietak nema co sypat a vodic nejako zastavit musi.pri smyku uraduju celustove brzdy a tym to vznika. Takze je to len na vodicovi ci doplni ten piesok,voz pieskuje sam pri sklze ale moze aj vodic.co sa tyka obrusenie ploch,tak to problem neni, problem je vtom ze to treba nahlasit a voz sa odstavi a prebrusi.trva to par minut. Ide len o volu vodica ci sa mu chce nahlasit a ci si da odstavit voz
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Alco