odpoviem ti Vševedkovým výrokom: "Bludy hlásaš!" Bez urážky, ale ja ti neberiem, že vy čechúri neviete jazdiť s vašími vlastnými autobusmi a preto ich máte stále na poruche. Najskôr už u vás vodiči natoľko zakrpateli na automatoch, že ked uvidia spojku a rýchlostnú páku, ta sa im idú oči vyočiť a vlasy utekajú kade lahšie. Ale v Košiciach je Irisbus jeden z najspolahlivejších autobusov. Na poruche ho je takmer nemožné vidieť. Zatial bol na dlhšiu dobu odstavený iba jeden a to 5240 na Turbo a vzápätí mal DN, takže aj preto stál tak dlho. No ostatné "lietajú" stále.
A za druhé, ti opakujem, že som len povedal, že ideálne riešenie by bola NP B952ka, nepovedal som, že existujú, len že by to bolo ideálne riešenie. Tak neprekrúcaj!
AD1) pozri ja som len povedal, čo by bolo optimálne riešenie a to NP B952.
AD2) neviem o spoľahlivosti ktorých Irisbusov hovoríš. Naše košické irisbusy sú najmenej poruchové autobusy v Košiciach. Na poruche sa objavujú košické B952 no nechcem ti klamať fakt len veľmi málo. Takže so spoľahlivosťou na mna nechod.
NP B952E, to je skoro stejny nesmysl jako NP S706RTO . Strednepodlazni a vysokopodlazno vozy sou dneska prezitek . Ovsem co se spolehlivosti tyce, tak posledni serie slintyhnusu ( inovovany interier) je tak vyborna, ze videt tyto vozy je skoro zazrak. Starsi serie sice taky nepatri mezi nejspolehlivejsi, ale proti posledni dodavce je to dost rozdil. Inovovany citybus je idealni zakryt montazniho kanalu v dilnach.
lenže tu ide o 12m busy. A tu je jednoznačne cena, kvalita, výkon na strane Karosa Irisbusu. Jedinou výhodou 12 m solaču je jeho nízkopodlažnosť. Keby dali DP zakázku na NP B952ku, dostali by v jednom autobuse všetko, čo si len vieš predstaviť - nízkopodlažnosť, výkon, kvalitu, pohodlie, servis "hned za rohom" (t.j. v Prešove) a taktiež výbornú cenu.
súhlasím, podľa mojho skromného názoru je náš vozidlový park dostatočne moderný čo sa týka 15m busov (aj ked sú to budare, ale ta čert ich ber). Teraz by sa mal DP zamerať na nástup nových 12m (B732, novoplány, Ik415 toto by malo byť nahradené Irisbusmi, aj ked nie sú nizkopodlažné, v súčasnosti je to jeden z najlepších 12m busov) a 18m (ik435, B941 by sa mali nahradiť nejakým vhodným klbákom, najlepšie aj nízkopodlažným)
...ne ne Ja sa už "k tomu" nebudem TU vyjadrovať.... ALE ŽE BY RAKOVINA VYŽRALA TOHO, kto mi zneužíva nick. (bodka)
?
(dufam ze to bol moj posl. devious prisp
samozrejme by nemuseli byť na všetkých linkách. Ale mať busy a využívať ich len cez týždeň a potom kupovať dˇalšie busy a využívať ich len cez víkendy je trochu nezmysel.
prečo 12m bus? lebo to je logika. Ked vyradíš 12m bus, nahradíš ho 12m busom. Ved aj ked sa roztrhajú ponožky, ta si nekúpiš pančušky že? tak isto je to aj tu. Možno to nie je super príklad ale logiku má. Keby sa to robilo podľa teba, že 12m za 18m tak by tu bol len samí klbák, a využívanie klbákov na niektoré linky hlavne mimo špičky a cez víkendy by bolo neefektívne.
SORRY MYSLEL SOM TO HUMORNE S TYMI PLYNMI ale 6409 je fakt na L50 totiz rano som ho zazrel len nacvilu a ma kriedove tabule, tak som uzudil ze na nam. MMM nestoji L35, tak to bude 36 ale nebola ?
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
TA