No to by stálo, ale... Príliš veľa peňazí a príliš malý voloblbný efekt. 98% ľudí nezaujíma kde sa čo otáča a kde ktorý voz prestávkuje, ale hlavne, že to chodí na tú jeho zastávku.
Obratisko na ŤHC je plánované severne až severozápadne od 180° zákruty na Austrálskej ("križovatka" s Viedenskou). Dá sa to postaviť prakticky ihneď, nie je to nijako viazané na príp. novú výstavbu. A už rovno tam môžu posunúť konečnú. Minimálne ľudia z Viedenskej by sa potešili.
V špičke v 7 hod. odtiaľ odchádza 28 spojov, 23 prichádza, viacero odchodov sa niekedy stretne presne v jednú minútu, nebodaj ak niekto pristaví skôr a čaká na odchod a tak zablokuje zastávku, poobede v špičke za hodinu tam zastaví okolo 48 spojov, čo je možno dokopy aj viac ako z najfrekventovanejšej zastávky pred Hiltonom alebo pri Jakabovom paláci ? Stálo by za uváženie začať túto konečnú nejako riešiť, dnes je tam jeden bordel, nie obratisko.
Treba ísť zaklopať pôvodcovi tohto nápadu na Viedenskú 6. Že nech si príde pozrieť čo vymyslel ?
(To, že 36ka na Madridskú niekdy nechodila považujem za nezmysel, ale rovnako je nonsens, že 25-tisícové sídlisko nemá ani aké-také obratisko a len dlhoročné provizórium na neskutočne predimenzovanej štvorprúdovke).
Ako tak sledujem madridska nezvlada 36ku prestavkujuce vozy sa musia vracat k lidlu lebo nieje tam miesto rovnako aj spolocna zastavka pre nastup aj vystup obcas vyraba zapchu
Od dnes 404+405 dočasne spojená do súpravy, keďže 602+603, 410+411 a 361+414 sú mimo hry. 376+377 ako je už na titulke spomenuté s novou a opravenou reklamou, v tomto tandeme budú do polovice januára. Btw. 376+377 je pridelená namiesto 410+411 (linka 6), 386+387 namiesto 361+414 (od 1.10. rovnako linka 6). Od 1.10. na trhaných aj vozidlo 408+409. Pozajtra bude po VP odovzdaná 512, nasleduje 517. T6-tky 613 a 619 sa kompletizujú.
Astor
1331: 5612
3132: 5619
3103: 6272 (6413)