Celkom by som nepovedal, že by tam stačili 12 m, napr. spoje v smere na THC chodia tak plné ža tam niekedy nestačí ani kĺbak, no tie posledné spoje už iba prevážaju vzduch, ako píšeš
este som nemal tu cest byt v 56 smer THC ale smer saca by tam 12m booohate stacil. Okrem toho, aby sa nevozil vzduch do krasnej by to chcelo tolko omielane zracinalnenie 52 a 20
Dnes na 52 okolo 15:50 na SOSA smer saca: cca 15:53 priletel tedom (5618?) ako ZV natrieskany postrechu. Tak prisla karoska (6226?) kde ludia este stali. A tak Solaris na 56 ktory bol obsadeny na cca 30%. Naozaj sa dobuducna neuvazuje nad 15m busmi na L52?
Dnes som chcel použiť Výjazd z vozovne do Barce (okolo 12:40), prehrmelo to však okolo mňa ako manipulačná jazda. Nuž, skúsim šťastie nabudúce. ? Vraj to má brať ľudí...
Elektricka mala vytvorenu preferenciu uplne vsade, normalna 7ka, co sla hned za nou, dosla o 5-6 minut neskor...a autobus siel ako 52ka, akurat clovek z autobusu musel este cez prechody dojst do ciela...a ako sa pise v novinach, vodic auta podvadzal, a sam sa priznal, ze za tu jazdu by mu vzali aj rodny list...
Dosť malý rozdiel električky a auta, ak zoberieme do úvahy, že hneď po štarte stála električka minútu, kým dostala voľno na križovatke na NO a nefungujúcu preferenciu na križovatke pri Rybe. Ale prekvapuje ma autobus, kadiaľ šiel?
Spoj L15 o 15:21 od Cassovie nevykonaný. V zákrute za výjazdom zo zastávky stál odstavený 3005 (blokoval cestu) aj s políciou. 3309 len stál na konečnej, pred ním JCX5. Okolo 15:25 sa 3005 pohol a vykonal nasledujúci spoj o 15:33.
Videl som aj 6229 na 20L dosť mimo CP, okolo 15:45 z NO smer KNVes.
Károj
O1505 - 3501 /3329/
O7105 - 3502 /1003/
D5602 - 3503 /3514/
O1704 - 3504 /3531/
______________________________________________________________
O905 - 378+384 porucha, výmena za 536 po ukončení jej služby
D909 - 536 ❤ ?
D4611 - 390+391 ? ?
L71/72 po 17:00 - 3101, 3103, 4303, 3701, 3208, 3209, 3507, 3204, 5618, 3306, 5222, 5004, 3503