No len si potvrdil celým príspevkom, že nemáš ani šajnu o ničom čo sa týka strojariny a asi nevieš ako vyzerá náprava, to nie je angličák s jednou tyčkou krížom ? Keby podľa tvojej teórie nebol olej v náprave hneď by sa všetko zadrelo.
Bohužiaľ, nevidel som príspevok skôr. Ano, išiel som s 1003 dnes, v rovnaky čas aj trasu ako obvykle pri ceste domov. Bolo citiť nejaku zmenu, no rezonácia mi prišla stále rovnaká.
Tá náprava sa tam prejavuje asi 2-3 tyždne, pisal som to tu hneď jak sa to objavilo, je to taky hrkalkovy efekt, ten zvuk neviem popisať, to treba počuť ... Na troliku otačkomer nenajdeš, a otačky idu na motor a nie na koleso keď aj A to vibrovanie voza ma určite na svedomí kardan ...
sice sa nerozumiem do autobusov, elektriciek a trolejbusov..ale ta zadna naprava (podla mna) to robi kvoli tomu, ze napr. si predstav nenaolejovane dvere....ked nimi slabo hybes, tak vrzgaju...to iste je zrejme aj pri kolesach troliku...pri nizkych otackach (asi do 1000 RPM ale na kolese)....pocujes ten zvuk ..a potom to vybrovanie je mozno kvoli motoru alebo ze sa ten zvuk dostal to rezonancie tej konstrukcie trolejbusu To je vsetko iba moj nazor
Nemám. Ja len nechápem, že niečo také nechávate jazdiť s cestujúcimi, a ešte viacej sa čudujem, že to nevadí vodičom. O nočackych vodičoch, ktorí na tom jazdia mam svoj názor, ktorý tu radšej písať nebudem ... A na adresu stavu voza, je iné voz vyskúšať okolo trolejbusky za volantom, a je ine s nim isť vonku, a isť volakde do vlečky a stači počuvať čo ten voz robí /Oči na to mať netreba, to že v tom voze rezonuje asi každa šrubka spozná aj človek s priemerným sluchom/. Možno to vyznelo trochu sproste, neviem ako je na tom technicky, viem akurat prečo tak vibruje, no neviem od čoho sú tie sprievodné zvuky a ešte silnejšia rezonacia od zadnej napravy ...
domosino