Zaželal by som DPMK taký stav, že k večeru by sa zvlnila celá Komenského ulica a v noci by cigáni ukradli tie koľajnice... aspoň by DP tú trať chcene nechcene zrekonštruoval...
A inak to polievanie koľajníc, ktoré sa dialo v okolí tej zdvihnutej koľajnice, to je námet na silvestrovský program. Cigán za volantom dobre že ne Daewoo Tico s pseudonádržou a obyčajným otvorom v nej "polievali" IBA tú koľajnicu, ktorá sa zdvihla, a to tiež iba 100 metrov pred a po zdvihnutí... No a samozrejme, robil paniku medzi vodičmi električiek, ktorí keď sa stretli z oboch strán a na koľajách im šaškoval tento VOZ nevedeli kudy-kam. To polievanie tých koľajníc vôbec nebolo nejaké že aspoň trochu systematické, lebo z toho jedného cícerku sa pán vodič samozrejme skoro nikdy netafil presne na koľaj... Ja som nevedel či sa mám smiať alebo plakať...
,,, od tepla sa dvihla koľaj... , hm, a to ešte len veľké horúčavy nad 30 stupňov nás čakajú - tak neviem ako to bude vyzerať potom, hlavne na tých úsekoch kde sú kladené pozvárané koľaje takto v betónových paneloch... no uvidíme.
Niekoľko fotiek na ukážku. Ja som videl už iba električky premávať ako keby sa nič nedialo, len s tým rozdielom, že prechádzali po tej časti koľajnice asi 5 kilometrovou rýchlosťou.
Raketoplan 1007 v službe 72012 hlasi na Lingove meškanie okolo 10 minut, 3 minutky za nim došla druha L 72, a pred nim 3509 na L 71, ktora ho zrejme obehovala. Včerajši scenar rovnaky, ibaže L 71, taktiež v hlavnej úlohe 1007, na Kláštor došiel vlačik 1007+2004, medzi nimi bola ešte 5006 ako L 72 ... KLOBUK DOLE ?
Zhruba od 14:00 do 16:45 mimoriadka na KD, od tepla sa dvihla koľaj na Komenského ul. na križovatke pri pošte, ED 2,4,9, R3 premávali len po Nám. Marat. mieru. Úsek N.MMM nahradený 6236, 6414 a 3517 v 10min. intervaloch. Medzi uväznenými bolo aj Vario, 415+416, ...
Pokiaľ ta vlečka na 3208 "len" vibrovala, tak mohli byť tí ľudia ešte šťastní ... Lebo vlečka na tom voze je niečim špecifickym povestna, a som zvedavy, kedy sa to skonči nehodou, nakoľko sa to už vyše roka nerieši.
TA
02011 / 02012 : 604
02021 / 02022 : 605
02031 / 02032 : 613
04011 / 04012 : 616
04021 / 04022 : 413
04031 / 04032 : 412
04041 / 04042 : 701
07311 / 07312 : 509
07021 / 07022 : 394 + 395
07031 / 07032 : 614 + 615
07041 / 07042 : 622 + 623
07055 : 415 + 416
71011 / 71012 : 1018
71021 / 71022 : 1002
71031 / 71032 : 1015
71041 / 71042 : 1011
71125 : 2001
72021 / 72022 : 1010
72031 / 72032 : 1007
72085 : 2003
72125 : 2005