Z dvojičiek T6 sa postupne demontujú informačné panely EMtest aj BUSE umiestnené medzi vozidlami, spolu s ďalšími skladovými sa postupne umiestnia do vozidiel:
- 415+416 EMtest (v rámci prehliadky),
- 417+418 EMtest (v rámci prehliadky),
- 349+385 EMtest,
- 388+389 EMtest,
- 423+424 EMtest,
- 406+407 BUSE (v rámci prehliadky),
- 404+405 BUSE (v rámci prehliadky),
- 513 BUSE (výhľadovo - v rámci prehliadky).
Takže aj vozov 608+609 a 628+629 sa to dotkne že prídu o displeje? O.k, nech už ich ale aj vidíme niekde namontované tam kde ešte niesu.. Dúfam ale že ten displej z 623 aj opravia, ked roky a roky ukazoval neidentifikovatelné číslo linky ... ?
3303 (36) ma nejaky problem pri rozbehu zrazu zaradi neutral a stojime, ani zadny dekel nedoliehal, mozno preto, takto sa s problemami dosuchtal na tahanovce kde sa zasekol na sofijskej ale to ho uz dobehla 4309 (dalsia 36-ka)... Co by sme robili bez ikarusov ?
Wolfangel
L 22 - 5002
L 27 - 3523, 3524
L 36 - 3531, 3321
L 51 - 3208
L 55 - 3516