Reply on: tbus #47701:
Ja by som bol radšej za to, keby sa spravila jedna poriadna linka v tejto trase, ktorý by nechodila totálne natrieskaná. Lebo teraz chodia dve - a natrieskané. Pred 1.1.2012 chodila taká L18 poobede poloprázdna, ráno normálne zaplnená, tak tam tresli krátky voz. Kĺbové presunuli na L15, kde bol problém s kapacitou. Čiže vyriešili jeden problém a vzápätí vyrobili iný. K čomu sme vlastne dospeli. To bolo kriku, keď L18 stiahli s Furče na ŤHC. No a majú ju vlastne naspäť - ako celodennú L55. Nech tú 55ku "premenujú" späť na 18ku a nech má nejaký normálny interval a kapacitu, aby sa do nej vošli aj prestupujúci z ŤHC (ktorí idú na býv KÚ, na OAKE, ku amfiteátru, alebo tí, ktorým je stratiť 5-6 minút v L36 veľa).
"Argumentom" toho, čo pre Ťahanovčanov "vybojoval" súčasnú L18 (Ing. M. I.), totiž bolo, že Ťahanovce nemajú priamy spoj k UNLP. ? Niektorí zjavne stále nechápu význam pojmu prestupná tarifa (a čo je horšie, sedia v predstavenstve DP). Prosím, k nemocnici sa dá ísť L36, resp. prestupom z L27/L36/(L18) na L55. No a rozdiel štyroch-piatich ušetrených minút mi pripadá zanedbateľný. Keby sa jednalo o pätnásť minút, nepoviem nič...
TA
02011 / 02012 : 364
02021 / 02022 : 701
02031 / 02032 : 617
04011 / 04012 : 616
04021 / 04022 : 367
04031 / 04032 : 421
04041 / 04042 : 405
04055 : 403
07011 / 07012 : 517
07021 / 07022 : 406 + 407
07031 / 07032 : 408 + 409
07041 / 07042 : 622 + 623
07055 : 538
07065 : 390 + 391
440?1 / 440?2 : 501
71085 : 2002