presne tak,ztoho dovodu su pridelene do trhanych služieb-maju za sebou kilometre,su po životnosti,presluhuju,tým padom su na trhanych aby tie kilometre boli menšie,a je pojazdny dlhšie.Treba počitať aj stym,že potrebuju častejšie opravy,udržby,a cez tie trhane smeny doobedu ked podľa vas stoja len tak v garaži,sa naopak stale odstraňuje nejaka zavada,aby bol pojazdny aj v poobednajšej smene,alebo je na udržbe.Že su pridelene na trhane služby,ma svoj zmysel,opodstatnenie. ?
Že fakticky vzaté tie vozy polovicu času, ktorý by mohli jazdiť, nejazdia, a teda sú nevyužité. Ale potencionálne nie preto, že ak by jazdili, tak by sa do Barce možno pobrali skôr, čiže vlastne to, že momentálne jazdia menej , možno znamená, že z celkového hľadiska budú jazdiť viac a budú prospešnejšie a využité efektívnejšie.
Vek sa nedá zastaviť, no ten technický stav by sa riešiť určite dal. V tejto situácii ale uznávam, že máš čiastočne pravdu, aj keď stále sú to potencionálne nevyužité kapacity.
387 má prvé mobilné sedadlo na svete. Dúfam, že sa niekto prizabije na šedej sedačke oproti stredným dverám (pre Yogiho - nesmerujem to na vodičku/dnes vodiča, ale dielňu).
Crossfire
R301 - 380
D304 - 538
D305 - 501
D306 - 525
R401 - 616
R402 - 337
D405 - 422
D406 - 405
R601 - 398+399
R632 - 530
R603 - 361+414
R604 - 410+411
R635 - 531
D606 - 624+625
D607 - 402+403
R731 - 534
R704 - 614+615
D705 - 628+629
D706 - 535
D707 - 381+383
R932 - 528
R903 - 608+609
C905 - 363+357
D908 - 415+416
D909 - 392+393
R4601 - 604
R4602 - 607
R4603 - 626
D4611 - 386+387
D4612 - 378+384
D4613 - 394+395
D4614 - 513 ?
D4615 - 537
D4616 - 500
D4617 - 388+389