Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Peter55 #35803:
V poslednej dobe je výprava naozaj zaujímavá, cez biely deň vidím behať 5230, 5232 (bežné nočáky, ktoré predtým cez deň spali v garáži) Ale behajú asi preto lebo nieje dostatok vozov. Nečudujem sa, že jeden stroj sa neprehreje, nepokazí, keď je nonstop v prevádzke. Tie vozy niesú najnovšie a keď v noci behá na nočáku a ráno ho hneď prevezme iný vodič do trhanej, a večer zase do nočáku...ako dlho vydržia? ?
Nechcem byť krutý, ale výluka ohľadom auparku bude ešte nejedna, a nahradzovať naraz ED aj TD autobusmi nebude také jednoduché, ale to už väčšina z nás vie ? Mimochodom, na hornádskej dnes odstavené 2 tedomy, 2 citelisy, daľšie poruchy...
Reply on: Arksun #35807:
neviem sice o co ide, ale premontovat z vyradenych sa to neda?
Reply on: Peter55 #35806:
znova sa polamal držiak uhlovej paky a už sa to parkrat opravovalo a po poslednej oprave sa povedalo,ešte raz a už to nema zmysel znova robiť ?
Reply on: Trucker4091 #35790:
Skončila nadobro? ?
Reply on: Arksun #35802:
+ to, že sa zoberie voz ešte sa nejak da prekusnuť a popizzovať, KEBY SA VRAIL V PORIADKU ale nie, že zoberu voz vodičovi ktory sa oňho stara, dava ho dokopy mesiac a potom ho za jeden den doyebe nejaky celodenkarsky traktorista ? ? a zase može mesiac davať dokopy gazda. Veď nech aspoň na toto sa pozera, ale aha som zabudol, to by museli mať prehľad o tom čo sa v tom podniku deje, ľudia ktori o tom rozhoduju.



A keď sa tu už keca o vozoch, može mi niekto povedať čo za super ťah bol to, že sa zobrali vozy ako 5205, 5203, 5226 (to neboli roky ale ajtak) ktore mali vodiči pridelene dlhe roky, dali sa rozyebať na zalohy a vodičom z vozov ktori si ten voz cele roky davali dokopy sa pridelili PLYŇAKY ??????
Reply on: Trucker4091 #35790:
4202?? Tak ked ten voz bol suci do srotu tak potom uz rovno vyradme aj zajzdovy MAN ? idioti... ?
Reply on: d3k0 #35798:
"Mna to vobec netesi, ze sa do 54 musia davat sola, ale urcite je lepsie vypravit v rozpore s typovostou co najmenej spojov. "

Tak podľa teba je "čo najmenej spojov" 100% spojov na danej linke? ? ? ?

A keď hovoriš že nei je chyba v tebe alebo v inych ľudoch čo chcu dobre a že to zbabru vaši podriadeni, TAK SI ICH UŽ KONEČNE ZAŠKOLTE alebo zamestnajte tam hoci ja 10 ročneho iMHDaka lebo hociktory taky sa viac rozumie do MHD v KE a ma prehľad o vyťaženi liniek ako nejaka vaša dispečerka ktora stiahne zalohu z L34 v špičke a pošle ju na L51 ? ? Alebo autobus sa ide z poruchy zapojiť niekde ku Tescu aleob Pod Furču, šak , čo, že ludia potrebuju isť zo sidliska preč, veď nech vozi vzduch ? Niektori asi fakt zabuli, že v tkaom pripade tu nejazdia pre CP ale pre ľudi, tych 5 minut by ho nezabilo ani dispečerku. ☠
Reply on: Davidoshmhd #35801:
Len dnes viem o 8 poruchach , ked vozy boli poprehadzovane podla tipovosti ? ? ? ,lebo vodiči nepoznaju skryte vady tych vozidiel-o ktorých vedia majitelia a jazdia snimi lebo sa nedaju odstraniť,tak ked toto je riešenie,tak potom gratulujem ?
Reply on: Arksun #35800:


No s tým technickým stavom úplne súhlasím.. Ráno som šiel 5215 a niečo tam pekelne smrdelo, tak ako 4308 nie príliš neskôr ako po dohorení. Vodiča som poobede už uvidel na ďalšom malom voze.. Ak toto je doprava v civilizovanom meste, tak ?
Reply on: Furčan #35797:
Už sa to začina diať,neda sa do nekonečna počuvať nadavky,že prečo tu je maly voz,ked ma byť veľky,a nemožu sa dostať na NO,na Furču na Jazero,na VSS-vodiči už stracaju trpezlivosť,ideš do roboty,a zistiš že nemaš svoj voz,kde maš všetky osobne veci.a keď sa ma dodržiavať tipovosť,tak vodiči začnu dodržiavať tiež technicky stav vozidiel,a nevyjde na linku kym nebude voz v poriadku ? ?
Reply on: d3k0 #35798:
tak si konečne nájdite príčinu na technickom, ta tvoja typovosť je ne taaaak dodržaná, čo linka to rôzne busy. Radšej ani neraguj na to čo sa tu píše.....
Reply on: Davidoshmhd #35793:
Ludia idu takisto do skol aj v klbovych celodenkach a velmi dobre viem, co vsetko je po trase 54. Mna to vobec netesi, ze sa do 54 musia davat sola, ale urcite je lepsie vypravit v rozpore s typovostou co najmenej spojov. Proste vyprava musi vyjst s tym, co ma, a nie je 2x nadsena, ze musi menit vozy, etc. Inak povedane, mna osobne to tiez stve, ale myslim, ze by sa mala hladat prava pricina problemov a nie nadavat tomu, kto sa snazi o co najmensie zlo pre nasich zakaznikov.

Tvoje tvrdenie o 10 a 34 je OK, ale takisto aj ja mozem povedat, ze som videl prazdnu 54. Zavisi to od toho, co slo, co neslo, co meskalo, atd. A zaroven je nutne si uvedomit, ze poloprazdny klbak = plne solo, teda ak aj nejaky klbak napr. na 34 prave nepraska, tak by po zmene na solo praskal.

Ad 3305 - to bolo zhodou okolnosti v sobotu a nie v pracovny den a blbe na mne je to, ze cestujem po celom meste a roznymi trasami 🙂
Reply on: d3k0 #35792:
tak si to kombinujte, napríklad načo je poobede na 56-ke klbak? tam by stačil aj mikrobus. Či Ti je lepšie dávať vozi z ruky do ruky a do***avať ich viac jak sú? žeby ich odstavili všetky naraz aby si videl čo tam hore vystrájate za blbosti. Píšeš tu o preplnenosti celodeniek, rovnako sa tlačia ľudia aj v špičke ako aj na celodenke, ale asi že keď je raz v špičke klbak v danej službe tak nie zo srandy tam je, ale nieee, lepšie tam .ebnuť sólo bus, naj sa tlačia ešte viac. Daj mi sólo bus na kĺbovú linku a v tom momente si nájdem poruchu ktorú neodstránia za 5min. Normálne si prajem aby tak spravil každý jeden vodič.
Reply on: d3k0 #35792:
chudaaak študenti-nenormaaalne su unaveny ? a maju tam 3 linky na intrak,čo tam po pracujucich ktorý by sa radi dostali domov z prace normalne.A je rozdiel zobrať z 51,54 všetky klbove,alebo nechať v takej 10,18,34 kde je 10 služieb jeden maly.Normalne to porozdelovať a človek si to ani nevšimne,a čo vidim,tak viac tu behaju male zalohove vozidla na tych linkach,ako klbove ktore sa vzali trhanarom ? lebo stale snimi maju vodiči na celodenkach nejaky problem,staaale
Reply on: d3k0 #35794:


Počul som o tom, ako Ti nezastavil pri DPMK vodič na voze, tuším že 3305, tak si myslím, že sa ráno vezieš v L10 ? .

Mimochodom, zažil som už aj takmer prázdny Citelis na L34 v čase 7:35, takmer prázdnu posilovú L10 v tom istom čase a kopu iných "nosných" liniek.
Reply on: Davidoshmhd #35791:
Ktore poradie klbovej celodenky je v spicke menej vytazene nez 5404? Situaciu dobre poznam a budem rad, ked mi povies, ktorymi autobusovymi linkami sa rano vyvazam, ze si dovolujes tvrdit, ze nejakym chcem najlepsie:p
Reply on: d3k0 #35789:


V čase 7:00-8:00 musíš rátať s tým, aby na linke 54 bol veľký voz, hlavne smerom z Ťahanoviec.. Pretože -
Táto linka ide cez Ťahanovce (3x ZŠ), Furču (kopa škôl, základky, stredné aj gymnáziá), Vyšné Opátske (Gymnázium Opatovská), Nad Jazerom (viacero škôl), Železníky (ZŠ), Terasa (Športové gymnázium), KVP (viacero ZŠ)..

Ber si to takto - ľudia sa tlačia nielen v "nosných linkách"
Reply on: Trucker4091 #35790:
A ked kratke vozy dame na celodenne 10, 18, 27 a 34, tak tie v spicke nebodaj nepremavaju? Budu sa ludia tlacit uplne rovnako, len na inych linkach. No a kto sa tlaci v sedle? Staci sa prist pozriet na Spolocensky pavilon, ked idu studenti na intrak.
Reply on: d3k0 #35789:


Ďakujem za sťahovanie malých vozov HLAVNE z 54045 ráno.. Príď si to vyskúšať.. Niekedy mám pocit, že chceš najlepšie tým linkám, na ktorých sa "vyvážaš" Ty..
Reply on: Riks #35788:
Dnes už skončila aj 4202ka

Re #35789 d3k0: Nie nechám sa tlačiť celé Ťahanovce v 51 alebo celé mesto v 54ke v rannej a poobedňajšej špičke kedy je najviac cestujúcich, v sedle ich je určite menej.A tým hádzaním vozov z ruky do ruky nebude zachvílu ani v sedle sčím jazdiť=uvažujme ? Kto sa tlačí doobedu a večer ? mimo špičky ? vaši dôchodcovia ? ?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.