Resp., že ako-tak zachovávajú typovosť. O tomto som už viackrát písal, toto by mala byť samozrejmosť bez výnimiek. Prvé Solarisy sú také, aké sú, netreba ale zabúdať, že sú to už vozy po životnosti. Aj keď s najstaršími Karosami sa to porovnávať nedá, to samozrejme.
Re #35279 Riks: Vibrobusy sa začali objavovať na L17 po jej "predĺžení", preto som ju spomenul. Tými šrotmi nejazdí rád snáď nikto, sú hlučné, neskutočne sa trasú a ich interér už poznačil zub času (samozrejme tie motory), no ako píšem vyššie, už sú po životnosti, navyše prvé séria nebola najlepšia.
Ano, solarisy z prvej dodavky už ohrozuju bezpečnosť ľudi, neviem či sa takto spravali aj keď boli nove, ale pri pohynani z kopca maju fakt velky problem pohnuť sa, motor je vytočeny na maximum ale voz cuva, Raz niekoho prejde kto vystupi...
Ja nikde nepíšem o L17, to kolega s tým má problém. ? No tie vozy by som si ani nedovolil dať do premávky, sú v strašne biednom stave, človeku zle príde, keď v takom niečom cestuje. Pre lepšiu predstavu hodím foto.
to, ze zachovavaju typovost je pekne .. dakujeme zato, ze mame aspon solarisy na linke 19, ALE .. budare 3501, 3502, 3503 mam taky pocit, ze uz nie su vhodne pre ziadnu linku ? mal som dnes cest rano cestovat v 3502 .. kompletne preplnena po odbrzdeni v zastavke Miestny urad, KVP smerom na MLYN zacala cuvat !! a az po chvili sa zacala pomaly pohynat vpred .. sofer mal pritom pedal stlaceny az po zem .. myslim, ze to svedci o vsetkom .. ?
V 361 pri zadných dverách je mierne pokrčená strecha - vo vnútri je to viditeľné, okno, kde sa nachádza bočná elektronická tabuľa (buse) je rozprskané na kusy, akurát že v celku. Toto sú moje poznámky z jazdy v 361 v úseku Bernolákova - Kino Družba.
Niečo pred 13:30 DN na Hviezdoslavovej 361 + 414 na L 6 pri výjazde zo zastávky Námestie MMM trochu pokrčila plechy autu odbočujúcemu na Mäsiarsku. V kolóne stáli 617 na L 4 v zastávke a pred križovatkou 508 na L 9, 604 na L 2 a 363 + 357 na L 9.
Riks