Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: solac3903 #34392:
ano, maximalne vytazene v case spicky, pokial si kompetentni nevsimli, tak VSETKY linky su maximalne vytazene v case spicky (hlavne rano) .. potom sa zase pekne podakujeme ked nam dva dni po sebe pride v sluzbe 19/3 maly autobus, lebo NIE SU zvysne SOLARISY, ktore by pripadne nahradili tie, ktore su docasne odstavene .. ako to bolo uplynule tyzdne (kedze SOLARISY sa len tak pre zabavu premavali na L55 uplne zbytocne) ?
Reply on: Crossfire #34391:
že malé autobusy nepostačujú kapacitne na túto linku, lebo je stále maximalne obsadená a je to sardinkáreň a potom sa od toho odvádzali aj meškania tak, od zajtra je všetko upravené.
Reply on: solac3903 #34389:
o tom nikto nepochybuje ? a aky je ten prozaicky dovod preco tam vlastne tie solarisy idu? ?
7101- 1018 ?
7102- 1017
7103- 1020
7104- 1008
7105- 3903
7106- 1015

7201- 1001
7202- 1010 ?
7203- 1014
7204- 1016
7205- 1012 ?
7206- 1013 ?
Reply on: Crossfire #34388:
jo to máš pravdu, že ich tam treba.
Reply on: solac3903 #34387:
ano, na L17 ich teda fakt velmi treba ? ?
Od zajtra idú na L17 avizované SU15 mali by to byť 3508, 3509, 3517 a 3528,

Na L29 sa vrátia opäť Irisbusy spolu s Tedomamy,

5241 nahrádza 5618.
29041/42 - 5607 ?
Reply on: tbus #34380:
tak to aby mali gazdovia s 5233 asi poslednú službu s tým vozom vzrúšo...
Reply on: tbus #34382:
?
Reply on: Peter55 #34381:
ano 5229 mas pravdu ? aspon seriu som dobre napisal ?
Reply on: tbus #34380:
Isto 5233? Ja som počul o 5229
#5233 mal v noci okolo jednej nehodu s osobnym autom, asi ho suchol pri odbocovani od plavarne smerom na Palackeho (su tam tie dva pruhy, ale akurat na ceste bol sneh tak sa stretli)

10 - 3202, 3003 ❤
16 - 5220
17 - 5618
19 - 3532
20 - 5240
33 - 5231
RA5 - 5230
Reply on: gabo5607 #34378:
Minule som išiel nejakym tedomom a "ťahalo namňa" cez okno, presnejšie z miesta kd eje lepene k stlpiku, pozriem a čo nevidim asi 2mm fuga ktora sa zväčšovala a zmenšovala pri tom ako voz pracoval, bolo to pri rame ktory drži vetračky ?
Reply on: Peter55 #34377:
Okolo dverí poriadne ťahá...to je nevýhoda že rýchlo sa vytopí, ale aj rýchlo vychladne, inak 5607 sa nám tiež pekne rozpadáva, rozlepuje...na poistkovej skrini nad vodičom vypadáva kryt, na spodku vozu pod poslednými dverami stále visí plech, niekoľkokrát bol nitovaný...čaká sa len, kedy nejaké to okienko sa "odlupne" ? ?
Reply on: gabo5607 #34376:
Radšej nech tam je viac teplo než by malo byť a otvori sa okno akokeby som mal mrznuť, si myslim ja
Reply on: Peter55 #34373:
Neurážam Peťo, aj mne je tam občas horúco..ale dosť často niekto píše ako tam bolo horúco
Reply on: jt #34374:
Tak radiatory su tpelovodne, neviem či je tam aj špirala ale keď nie tak aspoň vidno, že sa takto voz vykuriť da narozdiel od pokazenych alebo naopak zapojenych radiatorov v IK.
Reply on: gabo5607 #34368:
Niektorí vodiči asi nemajú radi, keď im do toho niekto hovorí, ako som tu už čítal. Tiež chápem, že pre cestujúcich v bundách je 25 stupňov veľa, ale vodičovi to môže byť akurát, aj keď predsa len podnik funguje pre cestujúcich, nie naopak.

Inak, Tedomy sú všetky také pojazdné sauny, to ide len o teplo z motora, alebo sa vzduch zohrieva aj inak?

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.