Na električky sa vyserte, nejazdí takmer nič.. Vo vozovni a pred vozovňou stojí x vozov, napríklad 525, 607, 619, 612, 620+621, 385, 500 a ďalej už ťažko ... Každopádne ešte aj nehoda na križovatke zimná letná, voz 405, skrátka des!
Tak dnes som bol v teréne. Na ED nebolo voza,ktorý by nešiel na poruchu. Snáď len 401 behá od rána. Výhybky sa neprehadzovali, nejednu trebalo čistiť. KT8D5 skoro všetkým "strieľali" podvozky (500,525,536,537,...) a z T6 tiež dosť (612,619,...). Vodiči, ktorí dosšli na poruchu strávili vo výpravovni aj 2hodiny pokiaľ dostali voz. Stále tam bolo okolo 6 vodičov. Na ED sa tak teda dnes nedalo spoliehať. Vozy stáli okolo 17ej až na Bardejovskej ul.,kedže bolo toľko vozov odstavených na poruche. Niektoré vozy boli dnes vo výprave viackrát (619,500,...). Takže dnes totálny masaker na ED.
R905 : 500 ? ? (porucha) - výmena 620+621. Na linke 7 príchod na ŠTU mal byť 15:59, lenže meškanie viac ako 20minút,došla ďalšia 7ka (385),tak 620+621 DO VOZOVNE už zo ŠTU.
O915 : 500 ?
Re #34106 jt: áno, 525ke strieľal podvozok,tak vodič vypol podvozok a šiel iba na 2 podvozky na poruchu do vozovne. Nebola to 425,ale 385 - linka 7,ktorá šla s 5min meškaním.
Nemyslim, nejaku štvorkolku s pluhom čo odhrňa parkovisko. Ale vozy nad 3,5 tony s radlicou. A pochybujem že sa nejaky dedo na traktore bude prehaňať s radlicou len tak, takže ajtak by to zasiahlo len firmy ktore sa tomu venuju ale nie dostatočne.
Proste mal by byť nejaky predpis aleob vyhlaška ktora by ukladala povinnosť vozidlu s radlicou ktore ide po meste, ju aj využiť a odhrnuť verejne komunikacie po jeho trase.
tbus
Re #34100 Danulienka: ty by si vobec nic nemusela pisat, aby sa to tu nemuselo citat ?
BTW dnes ma skoro prešla 401-ka... v tom snehu je takmer neviditeľná ?