To, na ktorý pantograf sa jazdí, nemá vplyv na iskrenie ani "zlé udalosti", pokiaľ je predný pantograf vo vyhovujúcom stave. Jazda na zadný pantograf je ďalší z košických nezmyslov - aby ňebuli špinave tote predňe vozy - pritom je to v rozpore s bezpečnostnými ustanoveniami. Pri mimoriadnej udalosti (nehoda, požiar vo voze atď) je určite rýchlejšie a bezpečnejšie stiahnuť pantograf rovno v kabíne predného voza než sa trepať do druhého voza alebo celkom dozadu pri KT8.
keď sa jazdí na predný pantograf,tak niekedy to až veľmi iskrí. Minule bol podobný problém,ale odjazdila ešte na predný. Tak ak dnes to bolo horšie je možné,že boli prehodené pantografy,aby sa predišlo nejakej zlej udalosti.
Alco
To, na ktorý pantograf sa jazdí, nemá vplyv na iskrenie ani "zlé udalosti", pokiaľ je predný pantograf vo vyhovujúcom stave. Jazda na zadný pantograf je ďalší z košických nezmyslov - aby ňebuli špinave tote predňe vozy - pritom je to v rozpore s bezpečnostnými ustanoveniami. Pri mimoriadnej udalosti (nehoda, požiar vo voze atď) je určite rýchlejšie a bezpečnejšie stiahnuť pantograf rovno v kabíne predného voza než sa trepať do druhého voza alebo celkom dozadu pri KT8.