Reply on: BMko #3245:
autobus na ktorý poviem, že je budár je ešte fajn. Nevravím do Petržalky sa mi nejazdilo zle na Ikarusoch 435, alebo GO plyňákoch..ale niektoré staré B732, Ik280 a Tambusy držali pokope už len silou vole a desil som sa len ked to prišlo na zastávku. Aj my sme mali črepy, ale teké niečo som ani u nás nevidel... ? To naše 4076 a 4077 by tam boli hviezdy...blavaci by už mohli niečo nové nakúpiť, alebo aspoň poriadne GO robiť. ?
5
(Moskovská - Toryská - NO - Sečovská - Lingov):
18.11.96 - 6257, 6279
19.11.96 - 6240, 6286
20.11.96 - 6012, 6218
21.11.96 - 6218, 6226
22.11.96 - 6226, nič (nezvýšil voz... vtedy bežná vec)
Čo tým chcel autor povedať? Netreba sa dnes rozčuľovať z každého 3 min. meškania... Treba sa tešiť, že aj keď s odchýlkami, autobusy chodia, a niečo ako vynechanie spoja je už úplnou zriedkavosťou, keďže pojazdných busov je dostatok.
Okrem toho je dnes vozový park oveľa mladší a modernejší. A to, čo dnes nazývame neuveriteľnými vrakmi, bol vtedy ten lepší priemer.
Spomínam si aj na konkrétne príklady z rokov cca 95-97:
- počas jazdy dolu Sečovskou sa preplnenému busu len tak otvorilo krídlo dverí a len zázrakom nik nevypadol (6226),
- vonku treskúca zima, v buse neznesiteľná horúčava, na otázku cestujúcich či sa to nedá vypnúť, vodič odpovedá Keby sa dalo, vypol by som (6244),
- hlásenie cez vysielačku (vtedy to bol šport, kto ju má hlasnejšie pustenú), kedy vodič žiada zálohu na stanicu, lebo "má vypadnutý motor" (6273)...atď, atď...
Takže... bolo aj horšie, a podstatne horšie ?