bohuzial vdaka prechodu medzi L27/L11 si musime zvyknut ze SU su aj na indian-line (otazne je za ako dlho budu sedadla zavsivavene pri takej koncentracii + ine havede)
Chlapci, dobre, ze ste v tych mojich vetach nezacali robit vetny rozbor (podmet, prisudok and so on :)/ Som rychlo klepal, tak som dal ',' namiesto '.' Z piatich fotiek tej havarie T3 sa mi podarila az jedna celkom obstojne. Za nou stala 513.
L2 359-cajnik takmer celu jazdu po komenskeho zvoni (extrem je 50m v kuse) btw: vydava tak odporne zvuky pocas jazdy ze ta zaplata na podlahe sa popri nich uplne strati...
Akurat som bol na wc,ked auto odtiahli dopravaci a sli eliny.
K tej 5004 na L55:myslim si,ze ten clovek chcel nastupit zadnymi dverami,akurat ked sa zatvarali a tie ho pleskli,lebo bzuciak este dlho zvonil.
359 buchnuta nebola,dnes jazdi na L2,521 na L9.Vcera sa buchla ina T3,evc vam neprezradim,ale sla do vozovne v spominanom case,ked som odoslal prispevok.Mam i foto,ale z velkej vzdialenosti.
Tak neviem, ale v Marekovom prispevku vidim ciarku, nie bodku. Cize ciarka znamena, ze ide o suvetie, nie o dve vety. Z toho, co napisal, mi vyplyva, ze nehodu utrpela prave 359. A ta zaplata je urcite po tej kabelazi. Ale nevyzera to dobre.
Change view
You can search for more expressions divided by the space. Guidance for advanced search can be found here.
Nodes