Dnes sa pokazili dve, hned po sebe iduce busy na L31. Takze trebalo dvojnasobnu zalohu. 4088 - motor, 3002 - dvere.
Inac to, ze sa na 3002 nezatvaraju posledne dvere si vsimol vodic az na lingove; od VSS az po lingov isiel s otvorenymi dverami.
Nodes: Krajné články rýpu obrubníky na vonkajšej strane oblúkov aj na šestkovej koľaji nie? I keď menej, lebo polomer oblúkov je tu väčší. Čo sa týka NP KT-čiek, je to tak, stredný článok zachytáva o obrubníky vo vnútorných oblúkoch...
Z mojho laickeho pohladu to co spominas, tak KT8 vacsinou dru prednym smetadlom (neviem ci je to spravny nazov). Lenze 512 stala na sestkovej kolaji a drela na NP castou pod dverami. Na tie obrubniky je az prilis nizkopodlazna.
Oobrubnik sa na stanici na vnutornej kolaji deru vsetky KT8, ale zjavne to nikomu z podniku nevadi. Kazda nadoba ma svoje dno a kedze sa na to nemienim pozerat dalej, mam nieco premyslene.
No neviem o tej optime by som pomlcal.Najskor by som chcel vediet ci uz su urobene pre vodicov CP´.
9.9.2004 to bolo az priliz zaujimave.To nieje len vonku vylepit pre ludi CP a potom sa tesit ze je nova trasa.Tie ksichty pocas jazdi to je lepsie ako A je to.A CP?Mozno dodnes nejazdia optima busy podla vylepenich CP.Cestovne platia od 9.2.2004.Cize cez spicku tam lieta trhanarska opima a ta to poriadne dokopala 9.9.2004. Najprv meskania 15min. A potom spoj ktory tam vobec nieje napisany.Takze ciste kocurkovo
Na L6 samé "štyristovky" a "žlté vozy": 400+401, 408 (bývalá žltá )+409, 410+411, 421+422 a zrejme aj 423+424. Poslednú súpravu som nevidel, ale ak je OK, neverím, že ju Shorty nedostane.
Rano 7.52 sla na l. c. 7 riadne 521. Bez akychkolvek priznakov poruchy.
Spoj 10.33 od sportovej haly , l. c. 4, smer Barca: Zaloha 509, jazda na predny zberac.
Sarko