Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Mali sme v DPMK Ikarus ev.c.4126 (modry)? Prave ho bez SPZ tahal LIAZ v Turni nad Bodvou.
Dnes sa pokazili dve, hned po sebe iduce busy na L31. Takze trebalo dvojnasobnu zalohu. 4088 - motor, 3002 - dvere.
Inac to, ze sa na 3002 nezatvaraju posledne dvere si vsimol vodic az na lingove; od VSS az po lingov isiel s otvorenymi dverami.
No páni, dnes mi skoro vypadli oči: L55 - 3204 ?
Nodes: Krajné články rýpu obrubníky na vonkajšej strane oblúkov aj na šestkovej koľaji nie? I keď menej, lebo polomer oblúkov je tu väčší. Čo sa týka NP KT-čiek, je to tak, stredný článok zachytáva o obrubníky vo vnútorných oblúkoch...
Reply on: Esicko #2545:
Aha. zase nieco nove. Moje pozorovania hovoria o tom, ze krajne clanky rypu obrubniky na dvojkovej kolaji. ?
Reply on: Nodes #2543:
Pred chvíľou som volal riaditeľovi PKD, ale má dovolenku. Vo štvrtok tam pôjdem osobne, takto to ďalej nejde... ?
Reply on: Nodes #2543:
Z mojho laickeho pohladu to co spominas, tak KT8 vacsinou dru prednym smetadlom (neviem ci je to spravny nazov). Lenze 512 stala na sestkovej kolaji a drela na NP castou pod dverami. Na tie obrubniky je az prilis nizkopodlazna.
Dnes na L32 karoska 3101 ?
Reply on: Esicko #2542:
Oobrubnik sa na stanici na vnutornej kolaji deru vsetky KT8, ale zjavne to nikomu z podniku nevadi. Kazda nadoba ma svoje dno a kedze sa na to nemienim pozerat dalej, mam nieco premyslene.
512 na skusobnej jazde na zel. stanici. NP clanok drie o obrubnik.
Reply on: Sarko #2539:
423 - 424 na linke č.3 asi trhaná, zapojil sa po návrate z USS ako R1 na železničnej stanici. ?
No neviem o tej optime by som pomlcal.Najskor by som chcel vediet ci uz su urobene pre vodicov CP´.
9.9.2004 to bolo az priliz zaujimave.To nieje len vonku vylepit pre ludi CP a potom sa tesit ze je nova trasa.Tie ksichty pocas jazdi to je lepsie ako A je to.A CP?Mozno dodnes nejazdia optima busy podla vylepenich CP.Cestovne platia od 9.2.2004.Cize cez spicku tam lieta trhanarska opima a ta to poriadne dokopala 9.9.2004. Najprv meskania 15min. A potom spoj ktory tam vobec nieje napisany.Takze ciste kocurkovo
Reply on: Sarko #2536:
Ďalšia oprava... Shorty má voľno a ani jeho súpravu som zatiaľ nikde nevidel. Cez víkend bola rozpojená.
O 13:03 zastavuje z vozovne na zast. SOU dopravné už riadna L5 (508). Ide teda o "mimoriadne posilnenie" L5. 🙂
Oprava, 509 ide momentálne B-článkom a s meškaním z OC Optima už 7 min. a na čelnom transparente s natočeným číslom linky - 4...
Na L6 samé "štyristovky" a "žlté vozy": 400+401, 408 (bývalá žltá 🙂 )+409, 410+411, 421+422 a zrejme aj 423+424. Poslednú súpravu som nevidel, ale ak je OK, neverím, že ju Shorty nedostane. 🙂
Namiesto 535 je s 5 min. meškaním záloha 509. Tá sa na úvrati za chvíľu otočí a pôjde vpred s A-článkom a zberačom vzadu.
517 a 521 samozrejme jazdia bez problémov na určených garantovaných spojoch. 529 je na R-ke, o 12:41 dorazí na R1 na žel. stanicu.
Rano 7.52 sla na l. c. 7 riadne 521. Bez akychkolvek priznakov poruchy.
Spoj 10.33 od sportovej haly , l. c. 4, smer Barca: Zaloha 509, jazda na predny zberac.
L5: 523, 535
535 ide s otvorenými prednými dverami a tabuľkami "PORUCHA".

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.