Ja viem, že 27 mala takú trasu, ale trasa linky 75 je oveľa kratšia ako 27 nešla rovno zo sídl.Ťahanovce na Darg. hrdinov, lebo išla do centra no moja 75 šla by rovno hneď na Darg.hrdinov, vieš?????
Dnes opat vyrazila 517 o 8.42 z Vazca, nieje to prvy krat, co takto DP experimentuje. Potom je cely CP iba zdrapom papiera. Ale to asi nikoho nezaujima. (o 8.13 sla T6)
Tu tvoju L73 ci L74 by som potiahol aj na stanicu.
S tou L75 nestras. Nieco podobne tu uz raz bolo a to krasne dlha L27.
Re #2049 Dispecer: Tym padom by sa zakonite musel upravit CP L20, a zaroven by trpeli tuto upravu obyvatelia Myslavy (ked si spomeniem "uzasne" predlzenie L17 do Kos. N. Vsi a osekanie L20, ktora jazdila mimo spicky raz do hodiny)
Co ti prekaza na L19?Spaja 2 sidliska cez centrum mesta.Nie je lepsie sa chvilu povozit po meste, ako parkrat prestupovat a cakat dlhe minuty na zastavkach?Navyse obsluhuje uzemie, kde sa trolejbusy nedostanu.
Ad Klimkovičova: výstavba trolejbusovej trate jednoznačne prichádza do úvahy až po dostavbe priameho prepojenia Klimkovičova-Moskovská tr. L72 by potom mohla chodiť polookruhom cez Klimkovičovu-Lechkého-Tr. KVP a L71 opačne. Dnešná L19 je od centra na KVP je nezmyselná a je výsmechom trolejbusovej doprave.
A pre koho by sluzila 75?Vozila by len vzduch a pasazierov, ktori sa radi zvezu len par zastavok na tom istom sidlisku-samozrejme nacierno.Aby mala akytaky vyznam, musela by z Lingova pokracovat po Secovskej do centra mesta.
Neviete či chcú postaviť trolejbusovú trať, na sídl.Ťahanovce????
Keď áno, mám návrh na trať.
Mohli by vzniknúť tri linky:73, 74, 75
Trasa 73: Madridská - Nadchod - MÚ - Kostol - HM TESCO - ... - Ružová - Mest.magistrát - Hodonínska - Diamantová - Most - Poliklinika - MÚ - Húskova - Kláštor (Vozidlo 15 Tr - TrM alebo 22 Tr, ST 15, 18)
Trasa 74: MÚ - Berlínska - Hanojská - Belehradská - Sofijská - HM TESCO - ... - Most - Iskra - Grunt (Vozidlo 14 TrM alebo 21 Tr, ST 12 )
Ja by som bol radšej, keby Klimkovičova ostala z hľadiska MHD maximálne tým čím dnes, teda zopár spojov za hodinu. Je to cesta úzka, problémová. Také zokruhovanie by na nej spôsobilo enormné zvýšenie počtu spojov, na čo nevidím opodstatnenie.
Trolejbus by som skôr ťahal po trasách s veľkým počtom cestujúcich, trebárs NO-Rastislavova-Cassosport, v rámci KVP už len potiahnuť z Lechkého smerom k FNsP (a samozrejme napojiť ďalej), ale na KVP by som už viac tratí nestaval.
Hej, Americká trieda - to sú ďalší exoti, čo radšej budú mať bus raz za pol hodiny, len aby šiel o päť minút kratšou trasou.
Hmm... prečo tak rázne odmietaš trolejbus na Klimkovičovej? Podľa mňa by minimálne zo strategických dôvodov bolo prepojenie oboch vetiev žiadúce. Už som sa dokonca pohrával s myšlienkou na zaokruhovanie liniek. Napr. L71 ...Toryská - Moskovská tr. - Klimkovičova - Lechkého - Tr. KVP - Toryská... Ale to je len nápad.
Úplne vylúčiť MHD z Klimkovičovej, to by spôsobilo revolúciu a to ani nechcem. Tamojší cestujúci sú už príliš rozmaznaní a niečo také by nezvládli. L19 je linka už s pomerne dlhou tradíciou, jej využívanosť je výborná, síce dosť kopíruje L71, 72, ale kým na Klimkovičovej nebude trolej (dúfam, že nebude), považujem L19 za dobrú linku.
Len sa mi nechce veriť, že by za prípadne zrušenou L36 plakali práve z Klimkovičovej, keď ich vozí v podstate dookola (a to asi len kvôli obsluhe zastávky Hronská). Skôr by som sa obával reakcií z Americkej triedy, Madridskej.
Nodes