Štvrtok 15.7.2004
L2 : 424, 389
L6: 420
L7: 419, 606
L11: 3005, 4201
L12: 3514
L15: 5211, 5222, 5237, 6262
L18: 3001, 3510
L19: 4310, 3506, 3507, 3529
L20: 5225, 5227, 5241
L25: 5226, 5231
L29: 5224
L30: 3522, 3530
L32: 3205, 4208
L34: 3215
L56: 5203
L71: 4207
L72: 5223, 5228
L2 : 424, 389
L6: 420
L7: 419, 606
L11: 3005, 4201
L12: 3514
L15: 5211, 5222, 5237, 6262
L18: 3001, 3510
L19: 4310, 3506, 3507, 3529
L20: 5225, 5227, 5241
L25: 5226, 5231
L29: 5224
L30: 3522, 3530
L32: 3205, 4208
L34: 3215
L56: 5203
L71: 4207
L72: 5223, 5228
1018
K BUSE na 4302 len tolko - bol to prvy IKarus435 (a jeden z prvych vozov vseobecne), kde bol nahravany novy system BUSE. Lenze z mne nepochopiitelnych dovodov nahrali len predny a vnutorny panel (kuloarne info hovoria o tom, ze vodicom sa novy font nepozdaval...). Bocny panel ostal povodny, rovnako ako zadny, ale ten uz sa stihol pre istotu samovolne vynulovat (zrejme strata kontaktu, stava sa to castejsie pri tychto vozidlach), takze display iba vnima cislo, ktore zada vodic a zobrazi ho v jeho vychodzom fonte, ktorym je ten pre nas "stary" uzky vysoky. A nakolko u nas sa pouzivaju 3-miestne kody (napr. linka 32 - kod 320), chodi sa s takymto oznacenim ,az kym mu znova nenahodia novu databazu.
Inac este aj vozidla 3210 a 6290 maju taku "hybridnu" verziu, oni ale vtedy dostali novy LEN vnutorny panel (3210 mozno uz dostala v tychto dnoch uplne kompletnu novu databazu, lebo KarosyB941E boli skoro vsetky nahravane).