Sa mi zda, že presne ale ma išlo poraziť keď som videl čo mi ide na L18, totiž dajme tomu, že za 5 dni vidim 30 solarisov a 20 z toho je 3527!!!!!!!!! nemam ja štastie? ? Idem od Carrefouru no nedovali sa 3527 na L30, idem z domu L32 no čo sa dovali, idem z NO L18 a do tretice čo nepride? ? ? (všetko 3527)
Inak ako pisal Irisb važna konkurencia je 3521 ten umňa vyhráva lebo robi L32 a vždy keď s nim idem meška min. 10 minut ?
co myslis...kolko by vydrzal v saci 3501? maximalne tyzden...aj to tak ze v piatok by uz vykapany stal uprostred garaze a nepohol by s nim ani duch svätyl ?
Strieda sa tam 5209 rsp 6229. A čo sa týka zadných displejov, zobrazujú len to sklo je zvnútra niečim zasvinené tak ako u Ikarusov 435. Ak nezobrazuje vôbec je to chyba emtestu lebo to robí aj na 6286, 5217 a iných
ked to tak zoberies, ani na jednom Tedome "nefunguje" zadny display, za denneho svetla to tak z metra pred nim mozno precitas, ale z vacsej dialky nemas sancu ?
Re #18376 Peter55: ? kraaaasa.. A kolko ten budar meskal? Lebo 3527 je najvacsi expert na presnost ?
Re #18377 Diggi: co robi teraz namiesto 5401 sacansky nocak?
L18: 3527 na zadnom dekli od motora (v ineterieri) bola jedna šruba odšrubovana (resp. 4hran otvoreny) ale cez tu škáru išiel do voza taky hluk jak keby som sedel pri triskovom motore, ci**** to ani TATRA 148 s deravym vyfukom tak nehuči keď sa pohyna z 12% stupania naložena olovom, neskutočne dačo a vraj EURO IV, jasne 4082 alebo 88 ide tichšie jak tote poľske budare, keby IK bol taky zabedneny jak tota čačina ta ani nepočuť, že vôbec ide, tym inginierom čo vymyšľaju take "EURO" motory (vraj tichšie) by som ruky odrubal, veď to je horor keď sa v noci pohyna ten budar zo zastavky, počuť ho jak keby som sedel v 4082 pri motore s otvorenym deklom... A aby toho nebolo malo tak všetky plasty v tom voze trepali, rezonovali a neviem čo všetko, a keď podradil ci kokos ta to boli zvuky, som myslel, že už mu valce vypadavaju s pod voza ? ? ? ? ? ? ? ? ☠
kotelak