Discussion Forum › Operations Forum

Add post

Add reply

Edit comment

Login
Password
You can attach up to 5 files in JPG, PNG, GIF and PDF format (max. 32 MB). You can add description to each file. By uploading files you agree with Terms of use.
Reply on: Iv #17797:
Linka 27 vynechala z dôvodu poruchy dverí. Porucha bola zistená tesne pred odjazdom, kedy sa vodičovi 35xx nepodarilo poruchu odstrániť a tak tento odchod z THC nevykonala žiadna dispozičná záloha. Jednalo sa o jedno polkolečko linky 27 v službe 37025.
Reply on: Iv #17797:
Co sa tyka L10 voz 3207 v službe 10032. Meškanie bolo spôsobené vysokým dopytom po cestovných lístkoch. Odchod z Madridskej bol dodržaný, bohužiaľ príchod na zastávku Sofijská sa nepodarilo dodržať.
BEZPLATNÁ PREPRAVA - 5606
❤ SVADOBNÁ JAZDA - 35XX
L27: 3210
27 iduca z THC o 15:17 neprisla, 10 za nou s meskanim 5 minut.. 😕
dnes jazdi 5502? A kde jazdi ikarus 280.87 okrem L38 ?
Reply on: tbus #17792:
5502 - 27055, neviem ale posledné dni je v tej službe malý voz.

Zo včera:

34 - 6236 (200ka služba), označovače na karty mŕtve
n71 - 5210, niet nad jazdu nočákom ?
Piatok - 25. 4. 2008 :

2 : 605; 612; 617
4 : 393
7 : 390 + 391; 417 + 418; 521 *
9 : 394 + 395

___
* pravý predný infopanel už funguje
L15: 5243 ?
L29: 5244 ? , 5610
L34: 3201
? L36: 3502, 3524, 5239 ? , 6284
L40: 3523 /35015/ ?
L57: 5211
L71: 5619 ?
Reply on: tbus #17791:
tak ešte raz tie dvanastky
27 - 5502
34 - 5212

Comfort: Na 33 videl som 6407
27 - 5502
34 - 5217

Comfort: NA 33
L10 4099 ? ?
L38: 4082 Motor pred tym priadol krajsie
L56: Pali ?
L13: 5102
L31: 4302, 5217 ?
L33: 6272 (?-nedovidel som)
D6/5: 620 ?

? ?
31 - 5207
53 - 4089 ☺
18 - 4208/18045/
19 - 3505
27 - 3206
31 - 5217/31025/
34 - 6270/zaloha/, minutu po nom 3201, 5212, 3215
35 - 3523/35015/ ? ?
57 - 5215
L36: 3502
LRA3: 4091 /180?2/ ? ?
L35 - 3523, L36 - 6409

Change view

Structure
Order
Posts on page

Search in topic

Search text
Date from
Date to
You can search for more expressions divided by the space.
Guidance for advanced search can be found here.