Malo by to byť aj trochu esteticky nalepené kao napr. na T6kách to celkom zmákli v jednej výške.. Ajn a TEDOMoch sa to dalo a tu už nie? Proste sfušovana práca ?
fajn .. riesit to ze sa odlepuju .. beriem .. ale nie to v akej vyske su nalepene alebo ci su nalepene krivo.. ludia si to ajtak nevsimaju .. to zistis ked uvidis niekoho stat pred dverami az kym mu spred nosa ten bus neodide..
Jakeby ty si tu chujoviny nepisal ? A nahodou je to problém ak sa na vozidlách odlepujú nálepky ktoré tam nie sú ani týždeň a majú vydržať niekoľko rokov ?
Ešte môj postreh k nálepkám, na AD sa začali lepiť ale tá "kvalita" lepenia bije do oči, prišla na zastávku nejaká B941 na každych dverách v inej výške nalepené ešte k tomu nakrivo a aj to prelepené "NA OTOVRENIE" bolo krivo, dobre jeden voz ta čo už ale prišiel SOLARIS a to iste + dnu nebola ani jedna nálepka (v 3522 to iste) a toto bolo na skoro všetkých vozoch ktorými som šiel (no niekde boli aj dnu, ale všade sa odlepovali + boli krivo nalepené) to iste vonku, všade sa odlepovali rohy... Proste odfušované ☠ ?
OSPRAVEDLNENIE: V prispevku #16472 som neprimerane oznacil cislo vozu hanobenim dobreho mena osoby ktora je tam napisana.Ospravedlnujem sa za neprimeranu reakciu.
Na toto existuje len jediný liek (podľa niekoho): sprivatizovať, samozrejme vopred dohodnuté komu. A ako šibnutím čarovného prútika zrazu budú mať dielenskí pracovníci potrebné vybavenie, nebudú chodiť ku vodičovi žobroniť o skrutkovač, lebo ten z brašny kdesi záhadne zmizol a nikto taký nemá... Už nebude stáť 50 či 60 vozov, vždy každé v 100% stave, okamžite v prípade potreby zasiahnuť. Dielňa bude od tohto dňa vždy na 100% zásobená, tak že nikdy nič nebude chýbať (ten skrutkovač sa v tej brašni opäť záhadne objaví). A love berem do kešene. ?
1018
L3 - 402, 396, 397
L4 - 616, 403, 367, 604
L5 - 536, 513
L6 - 417, 418, 384,
L7 - 362, 606, 391, 357
L9 - 602+603, 530, 523, 534, 531, 509; 613, 337