No pravdu povediac, veľmi som si štýl jazdy neuvedomil. Teraz keď tak spätne si to premietam, sa mi vidí, že vodič troška pučil voz. Ale nechcem nikoho krivo obviniť, tak nedávam ruku zato do ohňa. Viac ma prekvapil ten rev motora, a to som už išiel na všelijakých herkách. Raz aj na jednej SAD, kde v neutrále musel vodič pridávať inak by scipol voz a konec.?
Inak druhé miesto na poste špecialista umňa má 4302 ktorý topí vo voze keď netreba, smaozrjemechce dobre cestujúcim ale keď je vonku +10 stupňov a nastúpiš do tej sauny ?
Možno to bolo štýlom jazdy. Tu v KE máme jedného špecialistu (nie je sám ale v tomto je majster) ktorý už odyebal 6402 (či čo sa rozpadlo) na sečovskej a nepochybujem, že to bola jeho vina. Teraz má pravdepodobne 6295 pridelený, jeho štýl jazdy "jednotka - idem pokiaľ sa da a po čo najväčšej vzdialenosti od zastávky alebo semaforu zaradím horko ťažko 2-ku a ďalej neradim ani bohovy" Išiel som s ním už niekoľko krát a tie vozy doslova revali. Neviem ako prešiel cez testy DPMK keby som ja bol inštruktor na 6289 ta tu polovica traktoristov nejazdi. Keď sa mu nechce kvaltovať ta naj ide robiť na tank ? ? ☠
I2i50
L12: 3504, 3701
L13: 5102
L15: 5615
L17: 6286
L18: 3215, 3509, 3512
L19: 3506, 3507, 3510, 3534 ?
L21: 6258
L23: 5233
L25: 5103 /25010/ ? , 5215, 5238 ?
L27: 3213
L26: 6411
L32: 3502, 3518, 3521
L33: 5201
L34: 3207
L36: 3508 /36020/, 5611, 5619 /36040/ ☠
L38: 3004 ❤ ? , 3101 ❤ ?, 3103 ❤ ? , 4082 ❤ ?
L51: 5003
L72: 1003, 1014
Ďakujem za spoluprácu: pancusik ?